Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Diene "dikke", ex-leerling van dienst, begint ook op mijn systeem te werken. Eerst iedereen commanderen en dan da "brilleke" een beetje ambetaren. Zielig :roll:

Schitterend dat de chef in diene bus zat toen Van Nuffel zijn zegske weer aan 't doen was =D>
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Duffman wrote:
Schitterend dat de chef in diene bus zat toen Van Nuffel zijn zegske weer aan 't doen was =D>
Die vond ik ook goed 8)
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Duffman wrote: Schitterend dat de chef in diene bus zat toen Van Nuffel zijn zegske weer aan 't doen was =D>
Vind ik ook zijn woord f**kface #-o ,Chef Wauters speelt het perfect 8) hopelijk was het niet tegen mij cadett Van Huffel zal nog donkere uren op de bus worden... :lol:
dan nog dat verwent nestje nie normaal hebben daar nog niet alles van gezien :roll:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Die vannuffel kan ni genoeg op zijne bek gaan, wat een degoutant bakkes heeft die zeg,alhoewel dat die Guy(ex leerling van dienst) het nu serieus smerig begint te spelen.Die met da brilleke #-o zo pesten, toppunt zou zijn dat ze die Guy terug leerling zouden maken, hij zou nogal afzien.
En die bleittrien,was da veur een verwend nest,gelukkig ist nog nen draak van een waaf of ze geraakte nog vant straat ook,lot ze mor bleiten,3 weken lang =D>
goe programmake trouwens
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

vraag mij af in hoeverre dat dat van die "bleittrien" geënsceneerd is of niet ... zoiets kan toch bijna nie #-o #-o #-o

€5 voor d'n afwas te doen van haar ma ](*,)
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

yajop wrote:Die vannuffel kan ni genoeg op zijne bek gaan, wat een degoutant bakkes heeft die zeg,alhoewel dat die Guy(ex leerling van dienst) het nu serieus smerig begint te spelen.Die met da brilleke #-o zo pesten, toppunt zou zijn dat ze die Guy terug leerling zouden maken, hij zou nogal afzien.
En die bleittrien,was da veur een verwend nest,gelukkig ist nog nen draak van een waaf of ze geraakte nog vant straat ook,lot ze mor bleiten,3 weken lang =D>
goe programmake trouwens

volgende week gaat Guy eruit!!! :bounce:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Ik ben echt onder de indruk van het geduld van die Chef Wauters. Ik had die Van Nuffel echt wel al wa pletsen gegeven. #-o
Die vetklep trouwens ook.
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

Er zijn er toch enkele die serieus op mijn zenuwen werken , amai

en wat een taal zeg , kan me niet herinneren dat ik me in men nonge tijd zo gedragen heb
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

die puers daar mogen ze nog harder aanpakken dan ze nu al doen :lol:
vraag mùe soms af of het niet dikwijls opgezet spel is :bounce:
Hitman
Mountainbiker

Post by Hitman »

Best wel nog een tof programma. Dit jaar is het wel een stuk later op tv, rond 22u zeker.
Post Reply