25/10/08 Oekene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Deze tocht is inderdaad niet echt van de zwaardere tochten ,maar toch wel een zeer leuke en mooie. In de streek van groot Roeselare is het moeilijk om een mooi en wisselend parcours te vinden, maar de organisatoren slagen er toch maar in om een uitgekiend parcours voor te schotelen. En als het vlak er voor nogal wat regent, beloofd het ook dit jaar weer een lastige tocht te worden op sommige vettige stroken, met o.a. de kleiputten.
De grote tocht gaat tot tegen moorslede, maar het parcours is hoofdzakelijk uitgetekend in Oekene, stukje Rumbeke, Sint-Eloois-Winkel, Ledegem,Moorsele.
Nog te vermelden is dat elke off road strook is genummerd en telkens staat ook de vermelding hoe lang deze strook is, zodat je echt goed kan doseren op deze stroken. Ook de bevoorradingen zijn verzorgd!
Dus conclusie : kom maar af, naar Oekene !!!
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Ook MTB team de Grysperre zal :bounce: aanwezig zijn nu al met 3 man
anaconda
Mountainbiker

Post by anaconda »

kom voor de eerste keer af naar oekene, waarschijnlijk met de mtb vanuit kuurne om daar dan den groten toer te doen.

tot zaterdag.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Ben ook terug van de partij. Mooie streek daar rond Oekene :wink:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

probeer ook van de partij te zijn,moeten vrijdagavond op stap maar zal mijn "manieren"(proberen)te houden. :-? :-?
Zal toch maar de 35km worden daar we zaterdag in de vroege namiddag
ook nog verplichtingen hebben.
piwie
Mountainbiker

Post by piwie »

jupes,we komen ook met een man of drie,niet één van de mooiste maar bij droog weer een leuke rit
we kunnen maar om13.30u starten,hopelijk nog bevoorrading
Coppi
Mountainbiker

Post by Coppi »

Kom ook zeker af zaterdag. Wat ik zeer goed vind, is dat de stroken onverhard gemarkeerd zijn. Zo weet je telkens goed op welke strook je zich bevindt en indien de afstand van de de strook aangegeven is kan je inderdaad een idiaal tempo aanleggen.
Tot zaterdag!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Oekene? Super dicht bij mijn Rumbeekse huisdeur! Als zondagsrijder deze keer op zaterdag een tochtje gekozen wegens en zware trouw op zaterdag middag, namiddag, avond en nacht...
Mickey
Mountainbiker

Post by Mickey »

Als Rumbekenaar mag ik deze tocht niet missen.
Zeer dicht bij de deur, dus kan ik iets langer blijven liggen morgenochtend. :lol:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Vorig jaar in Waregem gereden, gaat nu niet door. Waar rijden al die mannen die daar vorig jaar waren ? Er zou wel eens wa meer volk kunnen zijn daar in Oekene (totaal onbekend voor mij). Zal de grootste toer bollen, hopelijk wordt het de moeite, moet niet altijd klimmen zijn he, we zien wel.
Post Reply