11/11/08 WERVIK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Hoewel ik het terug doodjammer vind dat deze mooie tt samenvalt en een andere (mooie) tt sta ik nog steeds in twijfel.
Wervik ,vorig jaar de eerste keer gereden (door de datumkeuze
) ,de grooste afstand en hij was zeer goed!!!!
Nu zie dat jullie het parcours hebben gewijzigd.
Wat houdt dit dan allmaal in??
Trekken jullie alleen maar Frankrijk binnen en er terug uit op het einde???
Hoeveel kilometer zijn nog ongeveer te vergelijken met de grootste afstand van vorig jaar??
Wat ik vermoed dat we daar toch ook een stukje ingereden hebben.
En waarom die keuze???
Meer off-road??Meer technisch???Minder problemen met aanvragen grondgebied???
Ja,het is ne helen hoop,hé,maar het zou mij toch flink op weg helpen voor den 11den.
Alvast bedankt.
PS : Een rijtje raketmannen zien starten in Oostrozebeke.Stond toen net aan dat brugje te kijken na mijn parcoursverkenning.Benieuwd of de Grandmaster daar bij zat.Hem niet verkend.
Wervik ,vorig jaar de eerste keer gereden (door de datumkeuze
Hoeveel kilometer zijn nog ongeveer te vergelijken met de grootste afstand van vorig jaar??
En waarom die keuze???
Ja,het is ne helen hoop,hé,maar het zou mij toch flink op weg helpen voor den 11den.
Alvast bedankt.
PS : Een rijtje raketmannen zien starten in Oostrozebeke.Stond toen net aan dat brugje te kijken na mijn parcoursverkenning.Benieuwd of de Grandmaster daar bij zat.Hem niet verkend.
als je op de site van de raketmannen optoertochtkaart klikt ,vind je het ganse parcours via google earth.
En, joepie ,weer zo goed als volledig over de grens in Frankrijk
Jullie zijn bij mijn weten de enigen die die streek aandoen;t'is dan ook serieus de moeite om daar eens te gaan biken.
Dat het maar rap 11 nov. is

En, joepie ,weer zo goed als volledig over de grens in Frankrijk
Jullie zijn bij mijn weten de enigen die die streek aandoen;t'is dan ook serieus de moeite om daar eens te gaan biken.
Dat het maar rap 11 nov. is
veeteeteetje wrote:Hoewel ik het terug doodjammer vind dat deze mooie tt samenvalt en een andere (mooie) tt sta ik nog steeds in twijfel.
Wervik ,vorig jaar de eerste keer gereden (door de datumkeuze) ,de grooste afstand en hij was zeer goed!!!!
En waarom die keuze???
Alvast bedankt.
@veeteeteetje
de grandmaster (Dimi) zal u hier graag méér over vertellen hij is samen met Bart de grote parcours bouwer (en kenner) breng ook een bezoekje aan onze site onze webmaster plaatste er foto's van het parcours die je via google earth kan bewonderen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Site intussen al bezocht,geklikt op toertochtkaart,maar kaartje komt (voorlopig) niet tevoorschijn.
Veeteeteetje, je moet wel google earth geinstalleerd hebben op je pc om dat bestandje te kunnen openen hé.....veeteeteetje wrote:Site intussen al bezocht,geklikt op toertochtkaart,maar kaartje komt (voorlopig) niet tevoorschijn.
Greetz Tiles
aja, eerstdaags volgt de volledige info op het forum hier. Ik denk dat grootmeester "het" aan't prepareren is
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja,het is mij gelukt.
Bedankt gasten.
Ga dat nu eens op mijn gemak bestuderen.
Wel mooi gemaakt!!!
Bedankt gasten.
Ga dat nu eens op mijn gemak bestuderen.
Wel mooi gemaakt!!!