bedankt lief klein .....

Post by den wakkere bakker gits »

Moustache wrote:Voor het ogenblik is die peper en zoutNonkel T wrote:Bestaat er trouwens een foto van uwe snor in 'twit?![]()
Wit zal hopelijk nog een paar jaar duren![]()
![]()
Vaneigens... wat is het budget ?t'mijne of t"uwe?henkieboy wrote:zeg moustache , mijn vrouw vraagt of ze een paar prive lessen zou mogen volgen aan u "hoe maak ik een sierlijke koprol zonder geneteld te worden" met de nadruk op sierlijk. (de hare was niet zo sierlijk)
En... dat moet hier nu gedaan zijn... 31 pagina's over een fluttoerke.
Het is nu al voorbij en wil nog altijd op de eerste pagina blijven staan![]()
![]()
Post by MoozeMeiske »
ha bakkerken,geen probleem,ja ge moe uwen club toch een beetje in goeie bane leiden hé,k'zalle t ne keer een beetje in de gaten houden waar jullie gaan rijden en als we eens aldaar zitten(w-vl) laat ik wel eens iets horen.wij gaan in de winter ook soms eens den kant v/h waasland op,da is een beetje den andere kant hé,kortom we zien wel en dan geven we er eens ne goe lap op!!!mijn vrouwken latek dan wel in de veilige?handen van de andere grysperre's achter(hmhm)den wakkere bakker gits wrote:alee tword tijd da we nog eens samen kunnen vlammen esofeurken wrote:gisteren deze klassieker gereden,het was weer genieten op de technische stukken,alle extreme en andere stukken gedaan zonder voet aan grond te zetten,k'ben content.t'crossparcours was genieten,veel minder volk waardoor je lekker kon doorrijden,die afdaling naar de vijver toe(op't crossparcours)nu eens wa meer op t gemak genomen(lees;niet gevallen)maar da is volgens mij toch wel ene van de strafste uit heel de rit(zeker als t nat ligt !).toch weer heel wat nieuwe stukjes ontdekt,chapeau!een parcours van en voor mtb-ers!!!![]()
we moeten eens samen afspreken om er samen eens een lap op te geven de keuze is aan u.![]()
als het maar een zondag is.
Zal zeker respons geven.![]()
Zondag had ik al zo'n goesting om nog eens me u mee te rijden toeme toch, maarja den club krijgt nu en dan eens voorrang.![]()
Maar k'wil voe joe toch nog eens een uitzondering makenen eigenlijk wil ik nog eens goed doorvlammen ook zule
Peper en zout he, is da van die frietjes? kwist niet dat VTTje peper op zijn frietjes deedMoustache wrote:
Voor het ogenblik is die peper en zout![]()
Wit zal hopelijk nog een paar jaar duren![]()
![]()