wel ik en steff wij gaan naar lokerenVTom wrote:Heeft er iemand zin om zondag mee te gaan naar Tubeke, Ternat of Lokeren ?
Ben nog niet 100 % zeker dat het gaat lukken maar ga m'n best doen.
Allen welkom !
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja jongens, slecht nieuws mijn pc is gecrasht en zit nu even op die van mijn zus.
Ik zou zondag naar ternat of denderleeuw.. Tubeke is iets verder maar denk te zwaar voor mij..
Die da ergens willen gaan biken,vraag aan Gunther mijn gsm nummer vo af te spreken.. Tot zondags zekers he mannen
Mij zul je niet meer onlinne zien van weekend.
Stomme pc's
Ik zou zondag naar ternat of denderleeuw.. Tubeke is iets verder maar denk te zwaar voor mij..
Die da ergens willen gaan biken,vraag aan Gunther mijn gsm nummer vo af te spreken.. Tot zondags zekers he mannen
Mij zul je niet meer onlinne zien van weekend.
Stomme pc's
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ja watte gisteren was't in orde hoor !
Veel bergjes dienen te overwinnen waaronder de Koppenberg en de oude kwaremont. Redelijk veel asfalt maar dat was welkom als recuperatie !
Respect voor de koppenberg ... voor mij de zwaarste der "klassieke" bergen !
Waar zijn jullie vandaag gaan biken ?
Wie gaat er volgende week zondag naar Sint Amands ? Ik al zeker ...
Veel bergjes dienen te overwinnen waaronder de Koppenberg en de oude kwaremont. Redelijk veel asfalt maar dat was welkom als recuperatie !
Respect voor de koppenberg ... voor mij de zwaarste der "klassieke" bergen !
Waar zijn jullie vandaag gaan biken ?
Wie gaat er volgende week zondag naar Sint Amands ? Ik al zeker ...
jo de mannen
wij waren naar lokeren gaan rijden tja de 1e 20 km gewoon rijden maar dan is het begonnen
zo een heel peletonneke altijd zo achter ons of voor ons
allee kom ik en den STEFF wij hebben ons niet laten kennen en we hebben den tour van ik had er 47op staan en hij 44km op staan dus pakt dan 45 km en juist op 2u gedaan dus ik vind niet slecht van ons gedaan
wij gaan ook naar sint-amands dus jongens we zullen ne keer afspreken zeker 
Ik en de laagvlieger zijn gisteren naar Ternat geweest
was echt een leuke tocht wel redelijk lastig ook . Dat stuk bos daar naast die autostrade waar ge aan die electriciteitscentrale uit kwam was weer de max en dan hebben ze voor het eerst nog zo een erg technisch parcour gemaakt echt supper met zelfgemaakte brugjes enzo ook zeer mooie klimmetjes en draai en keer werk. Den Daan ging van de week zeker nog is terug zij hij zat in mijn wiel op da parcour ( of da probeerde hij toch
)
Dat parcour stopte aan de bevoorrading daar kwam ik den Tim zijne maat tegen diene er vorige week voor de eerste keer bij was ..Geert zeker met die witte bike ... awel die had ook een maat mee moet dat nu lukken dat da diene gast is dat binnen twee weken mijn werkmakker zal worden
komt bij De Man werken
de wereld is klein
De laagvlieger is dan wa vroeger vertrokken aan de bevoorrading en toen begon de misserie enkele km verder op een modderstrookje gestopt voor ne kleinen uit de pinnekesdraad te halen toen ik weer vertrok ne leegloper
dus band vervangen maar kwam geen lucht in ook kapot
den Geert zijne binnenband mogen hebben ( kregen er ook niet al te veel lucht in ) terug vertrokken een paar km verder voelde ik hem weer leeglopen had toen gezecht tegen die mannen dat ze mochten doorrijden
ik toch proberen doorrijden maar noodgedwongen toch moeten stoppen en wachten tot er iemand passeerde voor een pomp
had zelf geen mee
toch iemand gevonden doorgereden en wa dacht ge drie km verder weer plat ( band gescheurd aan ventiel ).
Dus ja te voet verder nog een geluk dat de laagvlieger me de laatse km komen oppikken heeft met zijne auto
merciekes he
Voor de rest supper tocht en van genoten op het einde was ik wel pissig aan het worden
Zondag zeker van de partij in Sint-Amands

Dat parcour stopte aan de bevoorrading daar kwam ik den Tim zijne maat tegen diene er vorige week voor de eerste keer bij was ..Geert zeker met die witte bike ... awel die had ook een maat mee moet dat nu lukken dat da diene gast is dat binnen twee weken mijn werkmakker zal worden
De laagvlieger is dan wa vroeger vertrokken aan de bevoorrading en toen begon de misserie enkele km verder op een modderstrookje gestopt voor ne kleinen uit de pinnekesdraad te halen toen ik weer vertrok ne leegloper
Dus ja te voet verder nog een geluk dat de laagvlieger me de laatse km komen oppikken heeft met zijne auto
Voor de rest supper tocht en van genoten op het einde was ik wel pissig aan het worden
Zondag zeker van de partij in Sint-Amands
- beast boy
- Mountainbiker
Yow Dendermondse bikers, jullie lijken me ondertussen al met een hele groep te zijn, t'is sowieso leuker fietsen in groep dan alleen. Nu zondag kom ik ook naar Sint-Amands, kzou wel graag trachten jullie te volgen. Waar spreken jullie af? Welk uur starten jullie? Moeten we als dendermondse mtb'er ons Ros Beiaard kostuum aandoen of kan ik zo aansluiten
. Grtz Eddy
Hallo hallo je bent zeker welkom in ons groepjebeast boy wrote:Yow Dendermondse bikers, jullie lijken me ondertussen al met een hele groep te zijn, t'is sowieso leuker fietsen in groep dan alleen. Nu zondag kom ik ook naar Sint-Amands, kzou wel graag trachten jullie te volgen. Waar spreken jullie af? Welk uur starten jullie? Moeten we als dendermondse mtb'er ons Ros Beiaard kostuum aandoen of kan ik zo aansluiten. Grtz Eddy
Ik had in gedachten om aan de Landsheer ( brouwerij ) af te spreken lijkt me het gemakkelijkst en iedereen moet daar toch passeren geloof ik .
Normaal spreken we rond 8 à 8h10 af , maar sla het forum wat gade voor eventueele veranderingen .
En als je een staart aan uw gat hangt zullen we u zeker herkennen