19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

deze heeft moozemeisken van ons getrokken
bedankt lief klein ..... :lol:

Image
Image
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Image
Nog een plaatje gevonden van Tram4 en de Wakkere Bakker tijdens een moment van uiterste concentratie... #-o
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
Nonkel T wrote:Bestaat er trouwens een foto van uwe snor in 'twit?
Voor het ogenblik is die peper en zout :wink:
Wit zal hopelijk nog een paar jaar duren :-? :-? :-?
henkieboy wrote:zeg moustache , mijn vrouw vraagt of ze een paar prive lessen zou mogen volgen aan u "hoe maak ik een sierlijke koprol zonder geneteld te worden" met de nadruk op sierlijk. (de hare was niet zo sierlijk)
Vaneigens... wat is het budget ?t'mijne of t"uwe?

En... dat moet hier nu gedaan zijn... 31 pagina's over een fluttoerke.
Het is nu al voorbij en wil nog altijd op de eerste pagina blijven staan [-X [-X [-X
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

@kenny: SCHITTERENDE fiets =D> ! Zo eentje heb ik nog niet veel gezien. Singlespeed biegod!
Op den après van uw fietske gesproken en Moustache wist te zeggen dat gij het was.

@Wakkere Bakker: ik had de zotte bende Grysperres eerst niet herkend in de nieuwe tenuetjes! Sjans dat we er nu een foto'ke van hebben hé. (terug van de betere kant :wink: )
snook
Mountainbiker

Post by snook »

vandaag rond 19u nog eens de technische stroken net voor en net na de bevoorrading gereden... wie kom ik daar tegen???

Den parcoursbouwer!!!

Met een schop in de hand het traject nog wat bijwerken...
Dit terwijl het toch zo goed als donker begon te worden!!
Toch zeer veel respect voor deze organisatie, ze doen het echt met (mtb)hart en (mtb)ziel!!!

De plannen van volgend jaar zijn al volop in de gang, wist hij me te vertellen...

:drunk: ng e jaartje [-o<
sofeurken
Mountainbiker

Re: oostrozebeke

Post by sofeurken »

den wakkere bakker gits wrote:
sofeurken wrote:gisteren deze klassieker gereden,het was weer genieten op de technische stukken,alle extreme en andere stukken gedaan zonder voet aan grond te zetten,k'ben content.t'crossparcours was genieten,veel minder volk waardoor je lekker kon doorrijden,die afdaling naar de vijver toe(op't crossparcours)nu eens wa meer op t gemak genomen(lees;niet gevallen)maar da is volgens mij toch wel ene van de strafste uit heel de rit(zeker als t nat ligt !).toch weer heel wat nieuwe stukjes ontdekt,chapeau!een parcours van en voor mtb-ers!!!
alee tword tijd da we nog eens samen kunnen vlammen e :bounce:
we moeten eens samen afspreken om er samen eens een lap op te geven de keuze is aan u. [-o<
als het maar een zondag is.
Zal zeker respons geven. :drunk:
Zondag had ik al zo'n goesting om nog eens me u mee te rijden toeme toch, maarja den club krijgt nu en dan eens voorrang. (o)
Maar k'wil voe joe toch nog eens een uitzondering maken 8-[ en eigenlijk wil ik nog eens goed doorvlammen ook zule :lol:
ha bakkerken,geen probleem,ja ge moe uwen club toch een beetje in goeie bane leiden hé,k'zalle t ne keer een beetje in de gaten houden waar jullie gaan rijden en als we eens aldaar zitten(w-vl) laat ik wel eens iets horen.wij gaan in de winter ook soms eens den kant v/h waasland op,da is een beetje den andere kant hé,kortom we zien wel en dan geven we er eens ne goe lap op!!!mijn vrouwken latek dan wel in de veilige?handen van de andere grysperre's achter(hmhm)
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

MoozeMeiske wrote: @Filiberke: gij kunt nogal de mensen opgieten met Vedett zunne, heb er goe van geslapen :drunk:
Graag gedaan ,als je eens niet goed kunt slapen je weet mij wonen he ik giet u wel nog eentje op zulle. :lol: :lol: :lol:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Casper pest mij en dat vind ik niet leuk [-X
Een groot stuk van de rit met de Steenbakkers gereden, bedankt daarvoor gasten =D>
Twas weer een zalige zondag :drunk:
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Moustache wrote:
Voor het ogenblik is die peper en zout :wink:
Wit zal hopelijk nog een paar jaar duren :-? :-? :-?
Peper en zout he, is da van die frietjes? kwist niet dat VTTje peper op zijn frietjes deed #-o #-o
Wat betreft het wit van de snor, had ik eerder bierschuimwit in gedachten.
en daar moet je geen 60jaar op wachten zulle.
Alle hoop dattem gesmaakt heeft, komen elkaar op een verwaaide keer wel nog eens tegen.
grtn,
nonkel T
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Tja, wat moet ik aan deze commentaren nog toevoegen...

Voor alles 10/10, Frederik en crew! =D> =D> =D>
Ik vond vooral de manier en richting waarop jullie de Paanders deden echt verfrissend! En dat jullie uit elke vierkante meter alles halen, is algemeen geweten. Die ringbrugtrack was bijzonder leuk gevonden! Alhoewel ik - volledig persoonlijk - eens graag door Ooigem bos zou rijden op een traject van maximaal 1,5 km met enkel de vlotste singletracks (lekker cruisen!)... Misschien iets voor onze wintertoertocht!

Enkel misschien het 'probleem' van de bevoorrading (slechts 1 op de 50km + weinig plaats aan uw huis) eens bekijken...

Nogmaals proficiat aan de ganse organiserende crew!
En bedankt voor de uitermate vriendelijke ontvangst (en frietjes :drunk: ) aan de tafel van de organisatie/forumbikers. Nu ja, als WEDEROM :P best vertegenwoordigde club moet ge ons natuurlijk in de watten leggen hé :wink:

Oh ja, @CP : graaf die 'extreem' afdaling nog maar wat verder af. Heb geprobeerd om mij eens in die matras te laten vallen, maar is niet gelukt :lol: 8) :wink:

Hoeft het betoog, dat we er volgende jaar opnieuw staan?
Post Reply