4de manche LMTB trophy ZOLDER
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pctunner01
- Mountainbiker
- raceface
- Mountainbiker
- Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike
klein vraagje aan de organisator.
Ik zou dit weekend graag deelnemen maar voor ik de grote verplaatsing doe. in welke klasse mag ik deelnemen? ik ben 17jaar: kan ik deelnemen bij de juniors of moet ik bij de funklasse omdat ik nog geen licentie heb?
Heb wel al wat ervaring heb dit jaar al enkele marathons gereden.
MVG bram
Ik zou dit weekend graag deelnemen maar voor ik de grote verplaatsing doe. in welke klasse mag ik deelnemen? ik ben 17jaar: kan ik deelnemen bij de juniors of moet ik bij de funklasse omdat ik nog geen licentie heb?
MVG bram
met dagvergunning kan je met de juniors meedoenraceface wrote:klein vraagje aan de organisator.
MVG bram
maar je moet wel een wielerboekje hebbe he
grtjs
- raceface
- Mountainbiker
- Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike
wijkt wel af van het onderwerp maar een wielerboekje is dit dat: http://www.cjsm.vlaanderen.be/gezondspo ... /index.htmGlenn#124 wrote:met dagvergunning kan je met de juniors meedoenraceface wrote:klein vraagje aan de organisator.
MVG bram
maar je moet wel een wielerboekje hebbe he
grtjs
wat moet ik dus concreet doen om in orde te zijn en volgend weekend te kunnen mee biken?
grtzz
- Guy S.
- Mountainbiker
Tegen volgend weekend geraak je niet meer in orde vrees ik.
Het is niet gemakkelijk te vinden, maar alle info voor het bekomen van een wielerboekje, vind je hier: http://www.wielerbondvlaanderen.be/
Om als -18 jarige aan wedstrijden mee te doen moet je medisch gekeurd zijn, dit word dan in het wielerboekje genoteerd.
Het is niet gemakkelijk te vinden, maar alle info voor het bekomen van een wielerboekje, vind je hier: http://www.wielerbondvlaanderen.be/
Om als -18 jarige aan wedstrijden mee te doen moet je medisch gekeurd zijn, dit word dan in het wielerboekje genoteerd.
- fut the shuck up
- Mountainbiker
Bandenkeuze
Post by fut the shuck up »
Wij zouden met enkele leden van de club ook willen meerijden in de Fun klasse zondag. Bij weer als dit, welke banden kiezen we dan best? Maw, hoe ziet de ondergrond er daar uit? Ikzelf twijfel tussen conti mountainking supersonnic vredestein tigerclaw en maxxis maxxlite.