graag (indien mogelijk) wil ik (lees fietsenmaker) schijfremmen installeren op mijne thompson sub01 lx. alleen weet ik eigelijk nie of dat da mogelijk is bij alle mtb's.
dus: is het mogelijk op iedere mtb schijfremmen te installeren. zoja welke zijn het meest geschikt voor mijnen bike :)
dit is hem: http://www.thompson.be/nederlands/mtb/spec-sub01.asp
welke schijfremmen?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ja het is mogelijk om op iedere mtb schijfremmen te plaatsen, maar daarvoor moet jij wel eerst andere wielen kopen. En ik zie niet op die foto ( misschien iemand anders wel ) of jij een bevestiging op je vork hebt voor schijfremmen. Ook moet je vanachter op je kader 2 gaatjes hebben om de schijfremmen op te bevestigen ( aan de kant van u cassette )
Ik heb net gekeken of ik die gaten heb voor het bevestigen van die schijfremmen en die heb ik.AntiFlag wrote:ja het is mogelijk om op iedere mtb schijfremmen te plaatsen, maar daarvoor moet jij wel eerst andere wielen kopen. En ik zie niet op die foto ( misschien iemand anders wel ) of jij een bevestiging op je vork hebt voor schijfremmen. Ook moet je vanachter op je kader 2 gaatjes hebben om de schijfremmen op te bevestigen ( aan de kant van u cassette )
Maa nu zou ik wel eens willen weten welke k het best gebruik ...
ik ken daar echt nix van
Best die gebruiken die binnen uw budget vallen.joni123 wrote: Maa nu zou ik wel eens willen weten welke k het best gebruik ...
Prijzen variëren nogal.
Persoonlijk ben ik nogal content van Shimano.
SLX kost 110€ bij H&S (zonder adaptors en schijven, da's nog eens een 30€)
Voor XT zit je aan 150€ zonder adaptors en schijven.
300€ is echt wel tmaximum, met de installatie inbegrepen dankawa wrote:Best die gebruiken die binnen uw budget vallen.joni123 wrote: Maa nu zou ik wel eens willen weten welke k het best gebruik ...
Prijzen variëren nogal.
- G-m@n.
- Mountainbiker
alsje ze bij u fietsenmaker laat installeren kan je best daar navragen wat je hebt voor 300€ geplaatstjoni123 wrote:300€ is echt wel tmaximum, met de installatie inbegrepen dankawa wrote:Best die gebruiken die binnen uw budget vallen.joni123 wrote: Maa nu zou ik wel eens willen weten welke k het best gebruik ...
Prijzen variëren nogal.
Kep tog liever wa specefiekere info, nie van: kep 300 euro en fletst der maar iets op, als da nu 150 euro kost en das goedmateriaal magda der gerust op vamij, kmoet gwn weten of dat de prijs/kwaliteit goed is en wa dat jullie best vindenG-m@n. wrote:alsje ze bij u fietsenmaker laat installeren kan je best daar navragen wat je hebt voor 300€ geplaatstjoni123 wrote:300€ is echt wel tmaximum, met de installatie inbegrepen dankawa wrote: Best die gebruiken die binnen uw budget vallen.
Prijzen variëren nogal.
is op dat gebied wel een heel goede rem, prijs kwaliteit