25/10/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mumpo
Mountainbiker

25/10/08 Torhout

Post by Mumpo »

Heeft er iemand info over deze tocht?
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

Zoek ook info maar heb enkel dit van 2006 gevonden:

De mooiste plekjes van Torhout worden opnieuw aangedaan zoals de Warande, het Hoge, Wijnendalebos, groenhovebos, de oude spoorweg, alles doorspekt met een aantal mooie privé-stukken.
Vorig jaar kwamen er 1300 tevreden bikers!

Misschien helpt dit jou verder.
Mumpo
Mountainbiker

Post by Mumpo »

Rattaplan wrote:Zoek ook info maar heb enkel dit van 2006 gevonden:

De mooiste plekjes van Torhout worden opnieuw aangedaan zoals de Warande, het Hoge, Wijnendalebos, groenhovebos, de oude spoorweg, alles doorspekt met een aantal mooie privé-stukken.
Vorig jaar kwamen er 1300 tevreden bikers!

Misschien helpt dit jou verder.
Als ze deze stukken terug erin nemen moeten ze toch wel mooie dingen kunnen doen.
Waranda kunnen ze iets technisch van maken; het hoge als het geregend heeft soms wa ploeteren (opletten dat je geen stuurfoutje maakt of je ligt in de gracht) + een beklimming mss (als ze het deel van de vaste route gebruiken), oude spoorweg = vlammen.

Waar ben jij van Rattaplan?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Het is, naast de TOF-tochten op 14 en 16/11 volgens mij één van de betere Torhoutse tocht met alle gekende stroken erin omvat. :wink: De tocht gaat opnieuw in de andere richting dan de voorgaande jaren en er is ook gezocht naar een aantal nieuwe pittige offroadstroken, dus dat kan de tocht alleen maar ten goede komen he.

Verder zal de organisatie van het VTI instaan voor : een goeie bepijling, 2 mooie bevoorradingen, heel veel douchemogelijkheden (behoort tot mijn dagelijks werkdomein in het sportcomplex van de school zelf :-D ), en een lekkere boterham achterna.

Ik zou zeggen, kom allemaal maar af en geniet ervan!!! :drunk: :bounce:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Ik kom af, hopelijks blijft het weer nog een tijdje zich van haar beste kant tonen, zalig zo fietsen in een herfstzonnetje. =D>
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ik kom ook af =D>
Is inderdaad één van de betere ritten in Torhout =D>
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Weet er iemand hoe het parcours erbij ligt, droog, zanderig en/of vettige modder want vanaf vandaag valt er regen
Tot nu toe reed ik alles met Michelin ATB zonder problemen maar dit geluk zal niet blijven duren
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Zal aanwezig zijn.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

De Brugse Bikers komen hier ook op af ! :bounce:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

De Sint-Rita Trappers komen ook af zulle! Altijd weer een leuke tocht om te rijden :-D

Grtz Aragorn
Post Reply