bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Mojobiker wrote:Amaai, er wordt hier zwaar gecontroleerd. Ik heb dit jaar al 6000km gereden. Mooie reden om af en toe eens een zondag over te slaan zekers? Heb daarbij nog altijd beetje last van mijn achillespees. Rusten is dus de boodschap.

Mojo
Graptjen hé Pol. :wink:

6000km das driemaal meer als ik. :oops:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dr.Gonzo wrote:
Mojobiker wrote:Amaai, er wordt hier zwaar gecontroleerd. Ik heb dit jaar al 6000km gereden. Mooie reden om af en toe eens een zondag over te slaan zekers? Heb daarbij nog altijd beetje last van mijn achillespees. Rusten is dus de boodschap.

Mojo

Van die 6000km zijn er max 3000 baanklet. 6000 = bijna evenveel als da'k al gereden heb met mijn auto dit jaar. :roll:

Deze zondag ben ik er weeral niet bij, ik ga zaterdag een duathlon met mtb doen in Lembeke. Leuke sfeer, knap parcours, een uurtje in het rood, graaf, afzien en genieten, ...

Mojo
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:
Dr.Gonzo wrote:

Mojo

Van die 6000km zijn er max 3000 baanklet. 6000 = bijna evenveel als da'k al gereden heb met mijn auto dit jaar. :roll:

Deze zondag ben ik er weeral niet bij, ik ga zaterdag een duathlon met mtb doen in Lembeke. Leuke sfeer, knap parcours, een uurtje in het rood, graaf, afzien en genieten, ...

Mojo
moet ge vooral doen met je achille.
weer enkele maanden extra plat.

da zie ik in feite ook eens zitten, maar niet de zaterdag :oops:
moet mijn loopsheid terug eens opkrikken en met zoiets in het vooruitzicht,.....
Heb je geen datum in de verre toekomst van eendergelijk initiatief waar ge ook aan deelneemt

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

@Streets: jawel jawel. Patje toonde ook al interesse.

Er gaat er in Maldegem-Kleit elk jaar eentje door in december. Dit jaar waarschijnlijk op 26 december. (2,4lopen - 20mtb - 1,8lopen) Vanaf dat ge kunt inschrijven, laat ik iets weten. Is wel een vrijdag.

Mojo
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Heb dit ook eens meegedaan in Brecht en Grobbendonk als ik me niet vergis een tweetal jaar geleden.
Eén woord = moordend !
:lol:

Met een geblesseerde achillespees moet je beter niet starten.

:P
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:@Streets: jawel jawel. Patje toonde ook al interesse.

Er gaat er in Maldegem-Kleit elk jaar eentje door in december. Dit jaar waarschijnlijk op 26 december. (2,4lopen - 20mtb - 1,8lopen) Vanaf dat ge kunt inschrijven, laat ik iets weten. Is wel een vrijdag.

Mojo
das 2de kerst, de kalkoen eraf lopen :wink:

Streets
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Streets wrote:
das 2de kerst, de kalkoen eraf lopen :wink:

Streets

Een kalkoen er af lopen das nie moeilijk met hun korte pootjes :roll:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dr.Gonzo wrote:Heb dit ook eens meegedaan in Brecht en Grobbendonk als ik me niet vergis een tweetal jaar geleden.
Eén woord = moordend! Met een geblesseerde achillespees moet je beter niet starten. :P
Het is inderdaad een beetje sterven. Wat mijn achillespees betreft, is niet echt zo erg, beetje overbelast. Ik heb ze een tweetal weken "rust" gegund. Nu is het terug actie en hopen da'k ze nie te veel voel nadien. Zal wel voelen hoe diep ik kan gaan.

@Mitsy: kalkoenen kunnen toch wel snel lopen zelle. Tot 30km/u. Zoek maar eens op www.google.be :roll: :lol:

Mojo
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Mojobiker wrote: Wat mijn achillespees betreft, is niet echt zo erg, beetje overbelast. Ik heb ze een tweetal weken "rust" gegund.

Mojo
Da gaat toch lukken om te vergaderen........anders stellen we da uit hè!!!! :-D :-D :-D :-D

Ik breng mijn tot nu toe ongebruikt test-regenjasje mee.
Ik zal er ander eens onder de douche mee kruipen om te testen...... #-o #-o
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ik heb er ook eentje getest. Zeer degelijk en ademend, enige negatieve punt was de prijs. Zal het ook meebrengen.

Mojo
Post Reply