Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

42km 23kmh 161bpm, Op aanraden van de ervaren mannen hier eens proberen de hartslag laag te houden en de trapfrequentie hoog...Niet gemakkelijk
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Tijdens een ritje in mijn omgeving geholpen om een uitgebroken koe (wegens jagers) terug op de wei te krijgen.
Allé ja geholpen, eigenlijk gewoon blijven staan zodat ze niet naar de straat zou lopen 8)
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Vanmorgen 40km van 11 de Mandelvallei VTT-MTB
OOSTROZEBEKE gereden.
Zoals verwacht ,heel erg van genoten.Prachtig parcours en een prima organisatie =D>.En heel veel Bikers.
Ieder technisch stuk(hoewel ik totaal NOG niet technisch aangelegd ben)gereden en is me heel goed bevallen,zelfs de extreme afdaling ](*,) #-o :lol:

En een mooie foto als souvenir 8)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Had ik deze benen vorige zondag in Mol gehad, had Hemd zo veel tijd niet gehad op foto's te maken
:lol: Beloven ja. Volgende keer zal ik eens de pedalen sneller laten ronddraaien. Ziet maar dat ge dan WEL koekjes bijhebt.

Bon, deze morgen naar 't werk gebold (half toch,auto geparkeerd halfweg) op nuchter maag, wat vetverbranding stimuleren. Viel tegen.
Vrijdag ook gedaan, toen ging het vlot, had ik de dag ervoor meer gegeten denk ik. Hartslag gemiddeld 124, omwentelingen ergens tss de 100 en 110. Ga me eens een garmin edge 705hr aanschaffen denk ik.
Gisteren sportatoer afgehaspeld opt gemak met b.insane samen met den Eddy Merckx(zijne nieve velo).
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Zaterdag met de wielertoeristen op stap (2 eigenlijk) 90km Beerendries inclusief 982HM's 29.4 gemid.
Zondag TT Overijse 50km. beentjes nog wa stijf 700HM 17gemid.
Nu effe 2dagen niks denk'k...
Manuuz
Mountainbiker

Post by Manuuz »

Zondag met enkele collega's een tochtje in Halle (+-30km).
Mooie streek om te mtb'en :)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Weten die nu nog niet dat die dunbandjes in Belgie mij niet ongestraft kunnen voorbijsteken ? tschtschtsch ! Wielrenner-Mountainbiker 0-1.
Juist geen 30km/h, beetje te hard gereden voor op een koude woensdagmorgen maar ik voel me wel onoverwinnelijk nu :lol:.
149bpm. Straks terug, dat zal vlotter gaan, nu altijd vals plat.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Weten die nu nog niet dat die dunbandjes in Belgie mij niet ongestraft kunnen voorbijsteken ? tschtschtsch ! Wielrenner-Mountainbiker 0-1.
Juist geen 30km/h, beetje te hard gereden voor op een koude woensdagmorgen maar ik voel me wel onoverwinnelijk nu :lol:.
149bpm. Straks terug, dat zal vlotter gaan, nu altijd vals plat.
miljaarde en ik heb juist zo op m'n gemak gereden #-o
43km 25gem 125HRgem 400HM.
'k zal der seffes eens een lap op geven zie :bounce:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Kwas ook van plan van rustig te rijden, maar die koereur e...kon ik echt niet laten gebeuren. Wel ne grote cadans aangehouden.Heb nu 4 weken me ingehouden, het was de moment om ff doortetrekken. Kmoet er wel bijzeggen dat ik halfweg gestart ben. Dus een 25km. Was te laat wakker.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Kwas ook van plan van rustig te rijden, maar die koereur e...kon ik echt niet laten gebeuren. Wel ne grote cadans aangehouden.Heb nu 4 weken me ingehouden, het was de moment om ff doortetrekken. Kmoet er wel bijzeggen dat ik halfweg gestart ben. Dus een 25km. Was te laat wakker.
just de 30 nie gehaald, wel last gehad van Rode lichten en op't einde nog
bij den bakker achter een brood geweest... 8)

http://connect.garmin.com/activity/1151583
Post Reply