Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
42km 23kmh 161bpm, Op aanraden van de ervaren mannen hier eens proberen de hartslag laag te houden en de trapfrequentie hoog...Niet gemakkelijk
Vanmorgen 40km van 11 de Mandelvallei VTT-MTB
OOSTROZEBEKE gereden.
Zoals verwacht ,heel erg van genoten.Prachtig parcours en een prima organisatie
.En heel veel Bikers.
Ieder technisch stuk(hoewel ik totaal NOG niet technisch aangelegd ben)gereden en is me heel goed bevallen,zelfs de extreme afdaling

En een mooie foto als souvenir
OOSTROZEBEKE gereden.
Zoals verwacht ,heel erg van genoten.Prachtig parcours en een prima organisatie
Ieder technisch stuk(hoewel ik totaal NOG niet technisch aangelegd ben)gereden en is me heel goed bevallen,zelfs de extreme afdaling
En een mooie foto als souvenir
Had ik deze benen vorige zondag in Mol gehad, had Hemd zo veel tijd niet gehad op foto's te maken
Bon, deze morgen naar 't werk gebold (half toch,auto geparkeerd halfweg) op nuchter maag, wat vetverbranding stimuleren. Viel tegen.
Vrijdag ook gedaan, toen ging het vlot, had ik de dag ervoor meer gegeten denk ik. Hartslag gemiddeld 124, omwentelingen ergens tss de 100 en 110. Ga me eens een garmin edge 705hr aanschaffen denk ik.
Gisteren sportatoer afgehaspeld opt gemak met b.insane samen met den Eddy Merckx(zijne nieve velo).
Weten die nu nog niet dat die dunbandjes in Belgie mij niet ongestraft kunnen voorbijsteken ? tschtschtsch ! Wielrenner-Mountainbiker 0-1.
Juist geen 30km/h, beetje te hard gereden voor op een koude woensdagmorgen maar ik voel me wel onoverwinnelijk nu
.
149bpm. Straks terug, dat zal vlotter gaan, nu altijd vals plat.
Juist geen 30km/h, beetje te hard gereden voor op een koude woensdagmorgen maar ik voel me wel onoverwinnelijk nu
- J.E.
- Mountainbiker
miljaarde en ik heb juist zo op m'n gemak geredenHemd wrote:Weten die nu nog niet dat die dunbandjes in Belgie mij niet ongestraft kunnen voorbijsteken ? tschtschtsch ! Wielrenner-Mountainbiker 0-1.
Juist geen 30km/h, beetje te hard gereden voor op een koude woensdagmorgen maar ik voel me wel onoverwinnelijk nu.
43km 25gem 125HRgem 400HM.
'k zal der seffes eens een lap op geven zie
- J.E.
- Mountainbiker
just de 30 nie gehaald, wel last gehad van Rode lichten en op't einde nogHemd wrote:Kwas ook van plan van rustig te rijden, maar die koereur e...kon ik echt niet laten gebeuren. Wel ne grote cadans aangehouden.Heb nu 4 weken me ingehouden, het was de moment om ff doortetrekken. Kmoet er wel bijzeggen dat ik halfweg gestart ben. Dus een 25km. Was te laat wakker.
bij den bakker achter een brood geweest...
http://connect.garmin.com/activity/1151583