Miljaar, als ik dat hier allemaal zie, precies iets gemist!
Volgend jaar steek in mijne kleinen een week in de creche of bind ik hem vast aan mijn zadelpen en ga ik mee! :)
rock d'azur
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Mister T.
- Mountainbiker
En dat ook. Alhoewel ik hoop dat ik er volgende jaar een pak minder moet inhalenATEGEV wrote:Bwa 2500 man oprapen is ook niet slecht ...Mister T. wrote:En 't is toch gelukt hé... weliswaar geen toptijden, maar mijn plaat en bouten hebben stand gehoudenATEGEV wrote:Gisteren BA ontmoet die met een plaat en 7 spillen in zn schouder 3 dagen zal biken.
tijdens het inschrijven kan je kiezenOrbe@ wrote:als ik mij wil inschrijven voor de roc 2009 wat zit er van ritten in deze
Pack Roc d'Azur 3 courses of Pack Roc d'Azur 4 courses.
Is het nodig om mij nu al in te schrijven m.a.w. zijn de tickets rap uitverkocht ?
je selecteerd de ritten die je zelf wilt
zijn dat de 3 of 4 duurste... no probs... veel geld uitgespaard
nu al inschrijven?
echt nodig nu nog niet
maar sommigen ritten raken op termijn altijd uitverkocht
en... door vroeg in te schrijven krijg je ook een lager startnummer, en zit je niet te sukkelen in de latere startboxen wat ongetwijfeld veel fileleed vermijd
dus... als je wilt gaan kan je beter nu inschrijven
alleen maar voordeel
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
@ Mister T. ga je er terug een inhaalrace van maken en meer dan 2000 deelnemers inhalen.