19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Nonkel T wrote:Bestaat er trouwens een foto van uwe snor in 'twit?
Voor het ogenblik is die peper en zout :wink:
Wit zal hopelijk nog een paar jaar duren :-? :-? :-?
henkieboy wrote:zeg moustache , mijn vrouw vraagt of ze een paar prive lessen zou mogen volgen aan u "hoe maak ik een sierlijke koprol zonder geneteld te worden" met de nadruk op sierlijk. (de hare was niet zo sierlijk)
Vaneigens... wat is het budget ?

En... dat moet hier nu gedaan zijn... 31 pagina's over een fluttoerke.
Het is nu al voorbij en wil nog altijd op de eerste pagina blijven staan [-X [-X [-X
Last edited by Moustache on Mon 20 Oct 2008 23:31, edited 2 times in total.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Re: oostrozebeke

Post by den wakkere bakker gits »

sofeurken wrote:gisteren deze klassieker gereden,het was weer genieten op de technische stukken,alle extreme en andere stukken gedaan zonder voet aan grond te zetten,k'ben content.t'crossparcours was genieten,veel minder volk waardoor je lekker kon doorrijden,die afdaling naar de vijver toe(op't crossparcours)nu eens wa meer op t gemak genomen(lees;niet gevallen)maar da is volgens mij toch wel ene van de strafste uit heel de rit(zeker als t nat ligt !).toch weer heel wat nieuwe stukjes ontdekt,chapeau!een parcours van en voor mtb-ers!!!
alee tword tijd da we nog eens samen kunnen vlammen e :bounce:
we moeten eens samen afspreken om er samen eens een lap op te geven de keuze is aan u. [-o<
als het maar een zondag is.
Zal zeker respons geven. :drunk:
Zondag had ik al zo'n goesting om nog eens me u mee te rijden toeme toch, maarja den club krijgt nu en dan eens voorrang. (o)
Maar k'wil voe joe toch nog eens een uitzondering maken 8-[ en eigenlijk wil ik nog eens goed doorvlammen ook zule :lol:
G Money
Mountainbiker

Post by G Money »

kan het trouwens zijn dat stijn devolder deze rit meegereden heeft?
dacht hem gekruist te hebben toen ik terug omhoog aan het rijden was aan het sas (na het crossparcours)
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

G Money wrote:kan het trouwens zijn dat stijn devolder deze rit meegereden heeft?
dacht hem gekruist te hebben toen ik terug omhoog aan het rijden was aan het sas (na het crossparcours)
Hij was gewoon op training,passeert daar regelmatig achter een derny'tje. In de zomer ne keer een 50tal km in't wiel meegereden. #-o #-o

Nog iemand die zich herkent op www.deforumbikers.be : naar foto's over oostrozebeke klikken.Er staan er weer een hoopke bij!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Van het parcours kan ik spijtig genoeg niet mee spreken maar den après... die was dik in orde! :wink:
Hopelijk zal ik volgend jaar wel mijn lof hier kunnen uiten over de tocht zelf.
Intussen zijn er ook enkele foto'kes te vinden op onze Brigandsbikers site.

http://www.brigandsbikers.com

@Filiberke: gij kunt nogal de mensen opgieten met Vedett zunne, heb er goe van geslapen :drunk:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Moozemeiske, bij deze dus een aangename kennismaking :wink:
Want ik sta op deze foto die jij (denk ik toch) getrokken hebt.
Image

Let op, mijne eerste tocht als singlespeeder :-D
Diene raarn met zijn blauw frakske is Tobi :wink:
RidingButcher
Mountainbiker

Post by RidingButcher »

Eindelijk na veel 5en en 6en kan ik reageren op deze topic => PC crash en alles kwijt dus opnieuw moeten profiel aanmaken.

Ewel kmoe zeggen dat het weer de moeite was zondag. Chapeau aan alle medewerkers. Volgens mij lag de ondergrond iets droger dan vorig jaar en was het minder "sponsachtig" om op te rijden. Alhoewel er toch zo'n stroken inzaten. Heb de tocht helemaal op safe gereden, overal het (makkelijk) gedeelte genomen en toch was het van da. Helemaal op het einde van het crossparcours waar die schone afdaling is heb ik de eer en het genoegen gehad om kennis te maken met de harde ondergrond. In volle afdaling een fractie van een seconde niet opgelet en daardoor heb ik mijn voorfrein toegetrokken met de gekende gevolgen over het stuur tegen een boomke en net niet in de vijver. Maar ja da is mijn eigen stomme fout, ben nog niet geleerd. De rest op het gemak afgehaspeld want ik had enorm veel last na die val van krampen. Volgend jaar ben ik er weer bij.

Ook aangenaam kennis gemaakt met de vrouw van VTT. Ze wou de gezichten van het forum leren kennen dus bij deze.
anaconda
Mountainbiker

Post by anaconda »

dees was gewoon af,proficiat aan de inrichters en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij. =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Tis ier al wa kalmer geworden :lol: :lol: :lol:

Iedereen pertotal ?
...

Metalbiker
8)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

kenny wrote:Moozemeiske, bij deze dus een aangename kennismaking :wink:
Want ik sta op deze foto die jij (denk ik toch) getrokken hebt.
Image

Let op, mijne eerste tocht als singlespeeder :-D
Diene raarn met zijn blauw frakske is Tobi :wink:
Awel hier se die twee herken ekik zulle :wink:
Wij moeten niet zo ver achter elkaar gereden hebben. want wij moeten ook in moozemeiske haren kodak gepast hebben. zelfs nog een klapke mee gedaan. En ze mocht niet van haaaren kinesist op de velo en dienen mens zat zelf op het parcours met z'n mtb'ken #-o
Post Reply