Als de wind goed zit kun je dus zeven keer sterven op het strand...leffingenoartje wrote:ampertjes 7 kmsnook wrote:hoeveel km wordt er op het strand gereden?
02-11-08 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik rij wekelijks op het strand van Lombardsijde naar Raversijde. Op het hard zand bij laagtij is dat gewoon genieten. Ik begrijp niet dat er zo veel bikers schrik hebben om op het strand te rijden en een paar golfbrekers moeten kruisen
. Neem banden met niet te veel profiel, en het wordt genieten op 2 november!!!
- Moustache
- Kerstman
Ik dacht ook dat hard zand hetzelfde zou zijn als een licht gegoten betonnekeSharkie wrote:Ik rij wekelijks op het strand van Lombardsijde naar Raversijde. Op het hard zand bij laagtij is dat gewoon genieten. Ik begrijp niet dat er zo veel bikers schrik hebben om op het strand te rijden en een paar golfbrekers moeten kruisen. Neem banden met niet te veel profiel, en het wordt genieten op 2 november!!!
- Moustache
- Kerstman
kweet wel, maar ik had me toch serieus mispakt... hard zand is nog niet hetzelfde als een stukske verhard en... ik had dat zo'n beetje gedachtSharkie wrote:Moustache, je moet het strand nu ook niet vergelijken met een licht gegoten betonneke, hè.
- Duinenpiepertje
- Mountainbiker
Post by Duinenpiepertje »
Ga ook af komen, maar denk er serieus over na om het strand eveneens over te slaan. Een kilometer of 3 strand ok, maar 7 km is een beetje van het goeie teveel. Denk een stuk strand te doen doen tot Westende en dan de baan te volgen tot de Lombardsijdse duinen.
Greetz
Duinenpiepertje
Greetz
Duinenpiepertje
- sTTevie
- Mountainbiker
ik heb nog nooit 'n TT gereden in 't Westvlaamsche land (mijn grote trek westwaarts stopt ongeveer ter hoogte Overijse
)
't ziet 'r wel 'n interessante rit uit om 's voor af te komen gekoppeld aan 'n "weekendje kust", maar nu ook hier weer de vraag ... die 7km strand, in hoeverre vreet dat aan mijn fietske?
& is 't dan beter dat ik de fiets met velgremmen (met vaste vork) mee breng of mag ik gerust de schijfremmen (met vering) boven halen
't ziet 'r wel 'n interessante rit uit om 's voor af te komen gekoppeld aan 'n "weekendje kust", maar nu ook hier weer de vraag ... die 7km strand, in hoeverre vreet dat aan mijn fietske?
& is 't dan beter dat ik de fiets met velgremmen (met vaste vork) mee breng of mag ik gerust de schijfremmen (met vering) boven halen
Als je niet in het zeewater rijdt, is dat geen enkel probleem voor jouw fietske!!sTTevie wrote: maar nu ook hier weer de vraag ... die 7km strand, in hoeverre vreet dat aan mijn fietske?![]()