Inderdaad leuke tocht, mooie single tracks. ben met mijn zoontje komen biken. vertrokken na de drukte. want niet evident met die single tracks.
toch veeeeeel vriendelijke en geduldige bikers tegengekomen die anderen hun ding lieten doen. waarvoor dank en hij was een paar cm gegroeid door de fijne aanmoedigingen onderweg. niks aan te merken aan de tocht. dik in orde, volgende keer weer
Om 8.20h al vertrokken in korte broek , 't vriest toch nog nie hé mannen. Natuurlijk wel goed insmeren. Vond het eerste uur toch wel teveel asfalt hebben. Je voelt dan ook dat hier vooral bikers te vinden zijn die vooral met de koersfiets hun ding in de zomer, op het asfalt iedereen voorbij vlammen om op de trackskes terug te vallen. In de bossen was het goed opletten door de overvloed aan gevallen bladeren die de boomwortels aan het zicht onttrokken en serieuze valpartijen kunnen veroorzaken. De bevoorrading was zéééééér goed. De bakker van de rijsttegels kent zijne stiel.Toch blijft het jammer dat er in Dessel geen echte klimmekes te doen zijn. Och ja, ik was juist binnen de twee uur rond, da's goe genoeg, want ik heb gene maat dieje mij overal door trekt.