18/10/08 WIJTSCHATE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MacMan
- Mountainbiker
- Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2
kinse wrote:ik had gisteren 91 km op de teller na deze heel mooie tocht
ik denk niet dat er zoveel meer uit de streek te halen valt
je vergist je!
maar dan zou de tocht een marathon worden...
(de vidagne berg, zwarteberg ,scherpenberg, boeschepeberg, catsberg groeneberg, molenberg, monteberg ( vanaf dranouter), lettenberg etc...
en...organisatorisch kan je niet alles opnemen zonder risico's....
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Wij zijn rond 13h45 aangezet uit Wijtschate aan een gemiddelde van +-20 ter uur (ik weet niet hoever de 2e bevoorrading was). Maar no hard feelings, we hebben ons de wafel op het einde maar laten smakenladybiker wrote:Pashley 24Mhz,Pashley 24Mhz wrote:De 56km gereden en zeer goed bevallen, wat wil je ook met zo'n weer. Wel jammer dat er aan de 2e bevoorrading niets meer te eten viel toen we daar kwamen, daar had ik toch wat op gerekend, maar soit. Was een superdag en heb me goed geamuseerd, al heb ik serieus gezweet in die laatste offroadbeklimming in dat gras naar Wijtschate
![]()
Alleen de Brain op mijn Epic vond het blijkbaar minder leuk, want die geeft vandaag de geest gegeven
Wanneer ben je gepasseerd aan de tweede bevoorrading?
Ik heb niets horen zeggen van onze medewerkers aldaar dat ze niets meer hadden om te eten.
-
trekske8500
- Mountainbiker
18/10 Wijtschate
Post by trekske8500 »
Zoals vorig jaar een prachtige, aangename tocht.
De weergoden waren zeer gunstig gezind.
Vorig jaar was het ook droog, maar kouder.
Een aantal plaatsen gepasseerd, waar het genieten was van het wijdse landschap.
De weergoden waren zeer gunstig gezind.
Vorig jaar was het ook droog, maar kouder.
Een aantal plaatsen gepasseerd, waar het genieten was van het wijdse landschap.
ik bedoel dan ook vanuit wijtschate met 'maar' 55 km in de streek waar ze gepasseerd zijnMacMan wrote:kinse wrote:ik had gisteren 91 km op de teller na deze heel mooie tocht
ik denk niet dat er zoveel meer uit de streek te halen valt
![]()
je vergist je!
maar dan zou de tocht een marathon worden...
(de vidagne berg, zwarteberg ,scherpenberg, boeschepeberg, catsberg groeneberg, molenberg, monteberg ( vanaf dranouter), lettenberg etc...
en...organisatorisch kan je niet alles opnemen zonder risico's....
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Vond ook redelijk veel road ,gelukkig dat weinig plat was
Om 13.30 aan de 56 begonnen,1ste bevoorrading (enkel nog paar wafels en sportdrank
)dus snel verder ,2de deel was beste dan 2de bevoorrading was beter en dan nog deftig einde met de kemmel
Vond het niet super ,maar we hebben toch op de velo gezeten
Om 13.30 aan de 56 begonnen,1ste bevoorrading (enkel nog paar wafels en sportdrank
Vond het niet super ,maar we hebben toch op de velo gezeten
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Hier ook geweest met een horde clubgenoten.
Heel aangenaam ritje
Onbegrijpelijk dat hier nie meer deelnemers op afkomen...
Voor mezelf: het licht uitgegaan na de tweede controle. (het tweeluik Melden-Wijtschate bleek toch een iets te zware combinatie) Toch blij da k ik op één dag zowel koppen- als kemmelberg kon aandoen.( al ging ik die eerste een stukske vlotter naar boven dan de tweede)
Melden: fijne rit
Wijtschate: fijne rit, maar veel gezelliger
57km, avs 21,7, in 2u39
Heel aangenaam ritje
Voor mezelf: het licht uitgegaan na de tweede controle. (het tweeluik Melden-Wijtschate bleek toch een iets te zware combinatie) Toch blij da k ik op één dag zowel koppen- als kemmelberg kon aandoen.( al ging ik die eerste een stukske vlotter naar boven dan de tweede)
Wijtschate: fijne rit, maar veel gezelliger
57km, avs 21,7, in 2u39
The Grandmaster,the grandmaster wrote:Hier ook geweest met een horde clubgenoten.
Heel aangenaam ritje![]()
Wijtschate: fijne rit, maar veel gezelliger![]()
57km, avs 21,7, in 2u39
Proficiat met je prestatie. 2 zware tochten op 1 dag.
Er zouden er dat niet veel nadoen.
We zitten met een zeer zware concurrentie die dag, daardoor komen er niet meer deelnemers naar onze tocht.
Als je de koppenberg, Oostkamp en Armentiers tegen hebt diezelfde dag, is het moeilijk om meer deelnemers te hebben.
En als je een andere datum zou nemen, heb je misschien andere zware concurrenten.
Of heb jij een andere datum voor ons die veel beter zou zijn?
Kinse,kinse wrote:VVT La Lys, was dat die van armentiers misschien? ik vroeg mij al af van waar die pijltjes kwamen
Ja die pijltjes waren van de tocht in Armentiers.
Normaal moeten ze aanvraag doen aan de gemeente heuvelland.
Ze hebben dat gewoon niet gedaan. Want heuvelland ging dit alleszins niet goedkeuren. Heuvelland zorgt steeds dat er maar 1 tocht passeert dezelfde dag doorheen het heuvelland.
Maar die fransen lappen dit allemaal aan hun laars.