19/10 Ruddervoorde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Na het positieve commentaar over Ruddervoorde dan toch de dichtste rit gekozen. En ik moet zeggen het was dik in orde. Heel mooi parcours. Veel bossen, brede dreven maar ook veel singletracks zonder "dronken te draaien" :bounce: :bounce: . Ook wat velddreven en nu en dan een stukje asfalt om te recupereren. In het begin reed het behoorlijk vlot en zeker op de off-road stukken een aantal rijders ingehaald. Maar de kasseien (zaten die dan onder het gras en de modder???) in Oostkamp en de "ambetante" dreven in Kampveld eisten hun tol. Met de extra kilometers van thuis naar Ruddervoorde al in de benen was ik blij dat de finish in zicht was. Nog iets gedronken en een goeie stutte gegeten en dan een baantje gezocht met wat beschutting tegen de wind naar huis.

Zoals hier boven al gemeld ook bepijling, bevoorrading, seingevers, inschrijvingen enz... waren dik in orde.

Ik weet niet of Oostrozebeke beter was of niet, maar Ruddervoorde was in ieder geval dik in orde. Hopelijk kunnen we ze volgend jaar met een aangepaste kalender alletwee rijden! (want ondanks weinig respons op het forum wel veel volk! 'k heb hier in tegenstelling tot Beselare vorige week nooit alleen gereden)
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Ik kan alleen maar beamen wat ik hierboven lees: heel mooie tocht, afwisselend parcours met voldoende offroad en hier en daar een schoon technisch stukske. Ook de bevoorradingen ed waren de moeite.
Mijn vorige ervaringen met de streek (TT Zwevezele) waren veel minder positief, maar bij deze is dat ruimschoots goedgemaakt :-D

Aan de 4 boskantrijders die ik na de bevoorrading heb vergezeld (en één voor één heb zien afvallen op ene rappe vogel na :lol: ): merci voor het leuke tempo, maar tegen t einde was uiteindelijk t vet toch ook van de soep (begrijpelijk want mijn gemiddelde was 26.5... :roll: )
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

heb mij ook geamuseerd vandaag op het leuke parcour . Jammer genoeg had den tank zijn dag niet , slechte start maar dan herpakt . Emma daar integen smeet er meteen de bom in en liet ons zijn beste kant zien .
=D>
Daar ik van thuis vertrokken was had ik al enkele km meer in de beentjes , maar naarmate de rit vorderde liep het vlotter , toen kwam PVT weer op het toneel met een splijtende finale die zo'n 10 km duurde . :evil: . Aangekomen was het vet van de soep maarja aan 24.8 gem mag dat wel .
De weg naar huis werd iets rustiger aangepakt . In ieder geval weer 78 km extra op de teller .

Laat Eeklo maar komen volgende week . :bounce:
gouden leeuwke
Mountainbiker

Post by gouden leeuwke »

inderdaad een mooi parcour en nergens aanschuiven.Vlot parking te vinden op het industriparkje daar.Rond tien uur vertrokken en was rond de middag terug.12.15 om precies te zijn mijn gemiddelde laag wat laag maar ik heb met mijn cyclo crooss gereden op het laatste was het licht volledig uit.Na giteren wijtschate en s'avonds een etentje gehad met familie.Weing gerecupereerd.AV 21.7Kms. :oops:
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Gisteren heen en terug + 55 toertocht in Oostkamp = 90km
Vandaag heen en terug + 35 Ruddervoorde = 73km
Was eigenlijk van plan 40 te rijden maar toen ik 47 zag staan beslist om kortere afstand te nemen , moest van madam tegen de middag thuis zijn :oops:
Prachtige rit , ik heb ook die kasteelheer in zijn kamerjas zien staan op zijn pantoffels :drunk:
Merci aan die seingevers =D>
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Gisteren hebben we ook met z'n drieen de 45 km gereden. 't Was weer genieten van 't begin tot 't einde :bounce: :bounce: . Vooral ook de uitbreiding naar Merkenveld was een goeie zet =D> . Het eerste stuk voor de bevoorrading om en rond de kastelen in de Laeckebossen is gewoon super :-D :-D .
Niettegenstaande de ruim 1100 deelnemers was het nergens filerijden. Als ik dan toch een opmerking zou maken : misschien de splitsingen beter aanduiden (bv tweemaal aanduiden). Ruddervoorde, bedankt en volgend jaar zeker opnieuw =D> =D> =D> =D> .
red4450
Mountainbiker

Post by red4450 »

proficiat volgend jaar kom ik zeker terug.
btw geen last gehad met de splitsingen

parcour is gewoon zalig

greets
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Aan filiberke...Noem je gij da bos???
Natuurlijk, als ge rond ieder boom draait dat ge 3 km hebt.
Kuitenbijter
Mountainbiker

ruddervoorde

Post by Kuitenbijter »

Heb deze tocht gereden met de verwachting dat we op het cyclocross parcours zouden gaan. Vergeet het! Tot op 200 m hebben we van het parcour verwijderd geweest en er niet op. ZONDE ja. En veel bossen hebben we ook niet gezien e.

Gene vetten zou ik zeggen
Post Reply