18/10/08 WIJTSCHATE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

De 38km zeer mooie tocht (na 8jaar uit). Zeker tot volgend jaar? Met dezelfde moaten (Dimi en Svenne.)
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Samen met 't klimmerke en henkieboy richting Wijtschate voor 'de doop' van het winterseizoen, na 5 maanden zalig niets doen en bijna 10 kg extra lichaamsgewicht te hebben verzameld :oops: :oops:
Vertrokken met de bedoeling om de 35 km te rijden (om nog wat over te houden voor Oostrozebeke 's anderendaags), maar - makkelijk te overhalen als ik ben - me vaneigens laten 'overklappen' door mijne maat Henkieboy "Ga je e bitje trunten , joaje ?" .
De gekende hobbelige dreven op mijne hardtail Zannata deden het achterwerk geen deugd, en tot aan de eeding fameus aan den rekker gehangen met wat raketmannen, mijn 2 Klerkense companen , de Guido en de gebroeder Delys, die we nog kennen vanuit een ver motorcross-verleden.
Na de bevoorrading wijselijk de rekker los gelaten, en gekozen voor een andere rekker, nl. dien aan Henkieboy zijn achterwiel. Met veel moeite de Kemmel boven geraakt :oops: :oops: en met nog meer moeite de laatste lange dreef bergop door het gras richting Wijtschate overwonnen.
Nog es een klapke gedaan met de pa en de ma van onze Westvlaamse cyclocross-bloftevolle junior Kenzie Boutté en dan terug naar huis (en naar af, ook). Proficiat Wijtschate, 't was helemaal in orde ! ! !
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Gisteren rond 14 uur gestart ik en min ne moat waren de 500 & 501 ste dus een goed bezette mountainbike. Alles was heel goed! niets op aan te merken, zeker tot volgend jaar! :wink: :lol: 8)
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Ladybiker en zijn hele team willen alle bikers die gekomen zijn naar Wijtschate bedanken voor hun massale opkomst. =D> =D> =D>
We hebben onze doelstelling bereikt en dat is dankzij jullie. :-D
Er waren veel positieve opmerkingen =D> =D> en dat heeft ons de moed om verder te doen met onze tocht.
Hopelijk kunnen we volgend jaar terug op jullie massale steun rekenen.
Volgend jaar zullen we op zoek gaan naar nog nieuwe off-roadpaadjes.
We hadden natuurlijk het mooie weer mee zodat alles zeer goed berijdbaar was.
Dus nogmaals bedankt en hopelijk tot volgend jaar. :lol: =D> :bounce: :-D
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

hoeveel deelnemers hadden jullie?
op het parcours vondik het vrij kalm maar toen we aan de sporthal aankwamen was het och vrij druk ook op de aprés!
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Tochtje gedaan met de mousty 3D.
Zoals alle tochten in die streek kon je weer genieten van heuvels, beklimmingen en de landschappen. Daarboven kregen we van de weergoden ook nog eens groen licht zodat dit een tocht werd om te genieten.
Parkoers lagen er goed berijdbaar bij, maar de vele heuvels, enkele bergskes en ook de tegenwind zorgden toch voor een vinnig tochtje.
Alles was wat mij betreft in orde, dus see ya next year !
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

De 56km gereden en zeer goed bevallen, wat wil je ook met zo'n weer :drunk: . Wel jammer dat er aan de 2e bevoorrading niets meer te eten viel toen we daar kwamen, daar had ik toch wat op gerekend, maar soit. Was een superdag en heb me goed geamuseerd, al heb ik serieus gezweet in die laatste offroadbeklimming in dat gras naar Wijtschate :-D

Alleen de Brain op mijn Epic vond het blijkbaar minder leuk, want die geeft vandaag de geest gegeven :lol:
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Sophie17 wrote:hoeveel deelnemers hadden jullie?
op het parcours vondik het vrij kalm maar toen we aan de sporthal aankwamen was het och vrij druk ook op de aprés!
Sophie17,
We hadden dit jaar 520 deelnemers.
We hoopten op 500. Dus we hebben onze doelstelling bereikt.
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Pashley 24Mhz wrote:De 56km gereden en zeer goed bevallen, wat wil je ook met zo'n weer :drunk: . Wel jammer dat er aan de 2e bevoorrading niets meer te eten viel toen we daar kwamen, daar had ik toch wat op gerekend, maar soit. Was een superdag en heb me goed geamuseerd, al heb ik serieus gezweet in die laatste offroadbeklimming in dat gras naar Wijtschate :-D

Alleen de Brain op mijn Epic vond het blijkbaar minder leuk, want die geeft vandaag de geest gegeven :lol:
Pashley 24Mhz,
Wanneer ben je gepasseerd aan de tweede bevoorrading?
Ik heb niets horen zeggen van onze medewerkers aldaar dat ze niets meer hadden om te eten.
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik had gisteren 91 km op de teller na deze heel mooie tocht

ik denk niet dat er zoveel meer uit de streek te halen valt
Post Reply