Formulauno
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Als ge uw aandelen hebt en iets kunt regelen . belt dan is
Ik zou wel willen maar voorlopig vindt ik dat de judy goe meevalt
Morgen mijne velo terug en dan direct testen want ge wilt ni weten hoe pissed ik was als mijne velo zaterdag na de zak was ,en daardoor oudheverlee misste
qua bobing da valt goe mee , ik kan toch menig hardtail-rijder volgen.Of zegt dat meer over de anderen dan over de vering ?
Ik zou wel willen maar voorlopig vindt ik dat de judy goe meevalt
Morgen mijne velo terug en dan direct testen want ge wilt ni weten hoe pissed ik was als mijne velo zaterdag na de zak was ,en daardoor oudheverlee misste
qua bobing da valt goe mee , ik kan toch menig hardtail-rijder volgen.Of zegt dat meer over de anderen dan over de vering ?
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Wegens allerlei redenen ( vooral de universitaire studies , nergens goed voor
) iets minder kunnen fietsen , en vooral minder foto's kunnen pakken
, maar dat hebben we nu ingehaald
, voila ...

Zoals ge ziet , nog wa updates gedaan , en sinds een week of 5 eindelijk een nieuwe vork , met dank aan daelman
.

Zoals ge ziet , nog wa updates gedaan , en sinds een week of 5 eindelijk een nieuwe vork , met dank aan daelman
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Tis zelfs al iets langer dan 3 jaar , mij pas later geregistreerd op dit forum ...
Wel nieuwe demper , omdat de vorige wegens te laat onderhoud kaput was.Daardoor kon ik mij pas een week of 5-6 geleden een nieuwe vork kopen ...
Bekan 3 jaar met ne judy tt rondrijden vind ik toch een straffe prestatie
Wel nieuwe demper , omdat de vorige wegens te laat onderhoud kaput was.Daardoor kon ik mij pas een week of 5-6 geleden een nieuwe vork kopen ...
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Op zich niet, wel dat ie na 3 jaar nog zou werken.zoveelstebiker wrote:Tis zelfs al iets langer dan 3 jaar , mij pas later geregistreerd op dit forum ...