19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lisalized
Mountainbiker

Post by Lisalized »

Vertrokken vanuit Ingelmunster met pa en rond 10 uur gestart in Oostrozebeke.
De 40 kilometer gedaan, en kheb mij goed geamuseerd!
Vooral het bos van Ooigem was zalig.
Bij de meeste afdalingen toch nbeetje twijfel maar tenslotte heb ik er toch iedere keer proberen af te gaan zonder al te veel brokken te maken =’)
Btw: zitten er hier eigelijk nog jonge gasten op dit forum, of bennek hier het enige meisje van vijftien ? x)
:-D
Stevie!
Mountainbiker

Post by Stevie! »

Eerste keer dat ik in west vlaanderen ben komen fietsen en het is mij wel bevallen!! Samen met mijne maat gekozen voor de 40 km.

Vanmorgen om 10h gestart, niet veel volk gezien dus konden we op ons gemak rijden.
Spijtig dat er niet meer off-road gehalte in zat maaaar de single tracks maakten dat goed! Ze waren TOP! Vooral in het ooigembos! =D> Dit was duidelijk een VELDtoertocht, nog nooit zoveel tussen de velden gereden :-D

Waar staan de foto's die getrokken werden bij de matrasbochten?? want ik heb ze niet gezien in dat kraam...

Ook ne proficiat aan de organisatie!! =D> Hier is duidelijk werk in gestoken!! =D>

Tot de volgende keer! :-D
Greetz
Last edited by Stevie! on Mon 20 Oct 2008 08:48, edited 1 time in total.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Versleten en voldaan, volledig doorbobbeld, lijkbleek aangezichtgekleurd, koninginerit getjold, fotogetrokken, geelgepijld, frietgevuld, frikadelgegeurd en grimbergen doorgoten... naar huis terug gekeerd.

Proficiat aan de toporganisatie. De hoge verwachtingen van 25 forumbladzijden werden volledig ingevuld!!! Tot volgend jaar!!! 8) 8) 8)
SNRFreestyler
Mountainbiker

Post by SNRFreestyler »

Lisalized wrote:Vertrokken vanuit Ingelmunster met pa en rond 10 uur gestart in Oostrozebeke.
De 40 kilometer gedaan, en kheb mij goed geamuseerd!
Vooral het bos van Ooigem was zalig.
Bij de meeste afdalingen toch nbeetje twijfel maar tenslotte heb ik er toch iedere keer proberen af te gaan zonder al te veel brokken te maken =’)
Btw: zitten er hier eigelijk nog jonge gasten op dit forum, of bennek hier het enige meisje van vijftien ? x)
:-D
tuurlijk!!! ik ben zelf 14 en met de "bende" de 40KM gereden t'was echt zalig!! Vooral Ooigem maar da is vlak aan m'n deur dus heb er daar een paar afgereden :-D
Chapeu voor de parcourbouwers!! Spijtig dat de mensen nog niet beseffen wat een helm kan voorkomen (heb ne gast zie'n vallen zonder helm z'n wezen lag open)
Stuk voor en achter de bevoorradin(heb ik toen veel peperkoekskes gegeten :-D ) was echt de max!
grtn freestyler!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Speleers wrote:Ondanks dit zo'n veelbesproken tocht is, had ik niet de indruk dat er echt super veel volk was. Toen ik van thuisuit vertrok met de fiets heb ik geen enkele auto tekengekomen met fietsrek, of geen enkele andere biker. Ook de straten rondom Oostrozebeke stonden nog niet vol, en dit rond 8h00.
Omstreeks 10h15 ben ik vertrokken als 1173ste biker. Wetende dat men kon inschrijven tot 14h vermoed ik dat ze een top aantal inschrijvingen zullen hebben! Welicht was je om 8h er als de vroegste bij.
Last edited by Falco Peregrinus on Sun 19 Oct 2008 18:06, edited 1 time in total.
SNRFreestyler
Mountainbiker

Post by SNRFreestyler »

Aragorn wrote:Goeiemorgen, het ontbijt is genomen. Nu nog de fietskledij aandoen en een laatste check-up van de bike. Daarna de camionette laden, de bike-vrienden gaan oppikken en binnen een halfuurke vertrekken we richting Oostrozebeke :bounce: :bounce:

Grtz Aragorn
Aragon chapau ze maat :-D
Zo vroeg zou ik dus nooit kunne opstaaan ze!
De grtn!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Eerst een korte reactie van de belevenissen vandaag :

1 : van al da gezwans hier op deze topic nie van aantrekken #-o

2 : voor controle op zwartrijders gaan ze toch 2 gasten met een breder 'postuur' moeten nemen #-o

3 : veeeeeeeeeeeeeeeel minder file gehad dan vorig jaar, bijna geen =D> , mede door herschikking afstanden en/of redelijk vroeg vertrek ??

4 : Slijkcrosserke : al de tijd maar zagen dat het hier geen technisch parcours is, singletracks onbestaande, geen bos gezien en bla bla bla, wij steenbakkers hebben hem gelukkig terug met beide voeten op aarde kunnen brengen #-o :wink:

5 : vele forumbikers gezien, alle de groeten [-o<

6 : zalig als ge gewoon door 'klein zwitserland' , Ooigembos en crossparcours ed kunt biken zonder al te veel hinder van andere bikers =D> ,
maar aan den andere kant; als die andere bikers nooit hun grenzen eens verleggen dan leren ze nooit techniek ..........

7 : @ VTT'tje en co : da van slijkske is geen waar zenne #-o ( of toch wel .... ) ???

Gr
Casper :-D
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

SNRFreestyler wrote:
Aragorn wrote:Goeiemorgen, het ontbijt is genomen. Nu nog de fietskledij aandoen en een laatste check-up van de bike. Daarna de camionette laden, de bike-vrienden gaan oppikken en binnen een halfuurke vertrekken we richting Oostrozebeke :bounce: :bounce:

Grtz Aragorn
Aragon chapau ze maat :-D
Zo vroeg zou ik dus nooit kunne opstaaan ze!
De grtn!
Merci zulle. Het zou niet voor elke week zijn maar voor zo'n tocht heb ik het er graag voor over :wink:

Grtz Aragorn
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Voila, met onze loopclub IVAC zopas 'sportiefste vereniging van Izegem 2008' geworden. Na de zeer geslaagde VTT-Oostrozebeke van deze morgen werd de week in alle schoonheid afgesloten. Proficiat aan de organisatie (en mijn drankbons van vorig jaar zijn nu allemaal weg...) =D> =D> =D>
Heen en terug en de rit: 72 km, AVG 19.0 km/h
mtb_loverke
Mountainbiker

Post by mtb_loverke »

Eerst en vooral ne dikke proficiat aan de ganse crew die deze prachtorganisatie heeft mogelijk gemaakt =D> =D> =D> =D>

Ik ben rond 13:00 vertrokken voor de 40 km en ik moet zeggen het was zalig rijden in de technische stroken.Klein Zwitserland lag er merkelijk beter bij dan vorig jaar wat het fun-gehalte alleen maar ten goede kwam.
Ooigem bos was de max en aan het cross-parcours kon ik niet weerstaan,dus heb ik da lusje maar meegenomen.In het bosje na het cross-parcours ne serieuze klop van de hamer gekregen;van dan af was het de strookjes aftellen tot de aankomst en met een bloedrode kop nog m'n broodje gegeten en iets gedronken.En dan moe maar voldaan terug naar Koekelare.

Oostrozebeke ! Tot volgend jaar!
Post Reply