19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Goeiemorgen, het ontbijt is genomen. Nu nog de fietskledij aandoen en een laatste check-up van de bike. Daarna de camionette laden, de bike-vrienden gaan oppikken en binnen een halfuurke vertrekken we richting Oostrozebeke :bounce: :bounce:

Grtz Aragorn
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Aragorn wrote:Goeiemorgen, het ontbijt is genomen. Nu nog de fietskledij aandoen en een laatste check-up van de bike. Daarna de camionette laden, de bike-vrienden gaan oppikken en binnen een halfuurke vertrekken we richting Oostrozebeke :bounce: :bounce:

Grtz Aragorn
We zijn er klaar voor,juist de laatste controle van het parcours gedaan en alles was nog in orde.

Nog een TIP:KLEED JULLIE NIET TE WARM ,want het is hier nu al 11° !!!!!!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:
kiezegen booi
Mountainbiker

Post by kiezegen booi »

grote plateau wrote:
Aragorn wrote:Goeiemorgen, het ontbijt is genomen. Nu nog de fietskledij aandoen en een laatste check-up van de bike. Daarna de camionette laden, de bike-vrienden gaan oppikken en binnen een halfuurke vertrekken we richting Oostrozebeke :bounce: :bounce:

Grtz Aragorn
We zijn er klaar voor,juist de laatste controle van het parcours gedaan en alles was nog in orde.

Nog een TIP:KLEED JULLIE NIET TE WARM ,want het is hier nu al 11° !!!!!!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:

al zo vroeg uit de veren vanmorgen #-o #-o sjapeau =D>
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

comentaar op Oostrozebeke :...............euh...........en dan ook nog ............ euh , ah ja ook op ............. euh................ . Tot zover de negative comentaren , dan nu de goeie : ...............euh...........k'bedoel eigenlijk .............euh ...........(k'vind er geen woorden voor) =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> nog 365 keer slapen en we kunnen terug naar oostrozebeke (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) . Bedankt voor al de inspanningen die er geleverd werden het was echt de moeite (degene die er niet waren hadden ongelijk)(alhoewel met iets van een 1250 inschrijvingen was het meer dan genoeg).
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Ben ik niet de rapsten op de fiets k'ben wel den eerste met de comentaren
Morpheo2002
Mountainbiker

Post by Morpheo2002 »

Mijn tweede tocht dit jaar. Ben geen snelheidsduivel maar op dit parcour en vooral op de technische stukken er toch veel achter mij gelaten. Super organisatie, heel leuke passages, af en toe een beetje tricky afdaling maar alles smaakte naar meer.

bedankt voor een mooie start van deze zondag.
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

no comment ,alhoewel , gewoon weg DE PERFEKTE tourtocht =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> het was tot in de puntjes af
vraagje waar kunnen we de foto's bekijken die getrokken zijn langs de tocht of zijn die allemaal van de mens die daar stond met zijn kraampje
het laatste deel, enkel voor de 50 km de bergjes ( crossparcour) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ,amaai daar was mijne lucht toch uit :drunk: :drunk:

avg 18 km/u toch nie slecht voor ne mens van tstad
Last edited by Magic 10 on Mon 20 Oct 2008 08:54, edited 2 times in total.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Schoon werk geleverd mannen .De techneut in mij beleefde een hoogdag.

In het begin hebben jullie VELDtoertocht wel hééél letterlijk genomen maar ik heb daar geen moeite mee zulle , beter dat dan road.
Wel chance dat het deze week niet te veel geregend heeft of we zouden nog wat anders gezien hebben.

Verder heb ik mij enorm "gejeund" zeker op de technische stukjes vlak voor en na de bevoorrading en natuurlijk het crossparcours.
Ik kon het dan ook niet laten om te bissen.

Heel handig waren de ontsnappingsroutes voor de overmoedigen onder ons maar blijkbaar werd er toch nog niet genoeg gebruik van gemaakt.

Hier was duidelijk te merken dat het parcours door mountainbikers is uitgestippeld. =D> =D> =D>
Tot volgend jaar
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Om 13h thuisgekomen van Oostrozebeke en het was (weeral eens) fantastisch :lol: !!
Voeg vertrokken dus ook vroeg aangekomen bij de inschrijvingen. Genoten van een lekkere tas koffie en kennis gemaakt met Filiberke.
Met zijn vieren (Kris, Geertje, Legionair en ikke) geopteerd voor de 40km.
Aan de controle op zwartrijders nog goeiedag geropen naar Cowboy Peter en we waren weg.
Wat volgde was een subliem parcours met wegels, slagen, weiden en bossen...veel bossen. Hoe jullie, erin slagen om zo'n parcours te bouwen is toch fenomenaal. In het kielzog van Geertje een klimmetje afgewerkt onder het toeziend oog van VTT'tje himself.
Aan de bevoorrading schoon goeiedag gezgd tegen zijn vrouwke. Die bevoorrading was meer dan in orde. Alles was voorzien en men werd met de glimlach bediend.
Heb zelfs op sommige stukken mijn technische grenzen verlegd :bounce: maar ook op sommige stukken toch wel es voet aan grond moeten zetten :oops:
Bij de laatste splitsing toch gekozen om het crossparcours mee te pikken (jawadde) en dat was toch even doorbijten hoor maar... wel gelukt.
Tevreden aangekomen met daardoor 45 km op de teller. De fietsen afgespoten (met veel druk), een aangename warme douche genomen, een lekker broodje gegeten en nog vlug iets gedronken. Bij het vertrek nog VTT'je bedankt voor dit alles en dan terug naar Moerkerke.
Aan iedereen die meehielp : dank u wel voor alles en een dikke proficiat =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Tot volgend jaar...

Grtz Aragorn
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Na Péruwelz was deze mijn volgende frigorit . Verwachtingen ingelost ? En of ! :Deze morgen vroeg aangezet met Uncle Sam en Ebbor. Vertrokken rond 8u10. Vorig jaar direct Klein Zwitserland ingedoken , dit jaar eerst een omweg via Meulebeke (denk ik) . Vele beter en de perfecte opwarming op wat moest komen . Nergens geen echte file gehad en na die opwarming volgde de ene na de andere superstrook te beginnen met Klein Zwitserland toch mijn favoriete strook als je er volle bak kunt doorrijden. Proficiat mannen !! Er zijn niet alleen nog meer prachtige stroken bijgekomen maar jullie zijn erin geslaagd met de uitgangen hier en daar en de gepaste splitsingen en keuzes ervoor te zorgen dat er nergens grote files waren. Moet geen gemakkelijk beslissing geweest zijn , om een van de kroonjuwelen (crossparcours) alleen open te stellen voor de 50 en de slimme 40gers, maar wel de juiste. Parcours lag er heel goed bij , ik had de indruk dat dit jaar de boomkes ietskes verder uit mekaar stonden of mijn stuurkunsten wat verbeterd.
Afspuitstand had perfekte (regelbare druk) goed gezien met die koperen opzetstukken. Enkele Grimbergens gedronken en vertrokken rond 13u15 toen het begin van de forumtrein toekwam. Veel te laat om nog goede punten te hebben, maar die hadden dan ook allemaal hun vrouw meegebracht. Is ook een oplossing natuurlijk.
Tot volgend jaar! (of nog vroeger :wink: )
Volgende frigorit is direct een frigoweek geworden , hopelijk schrapt mijnen chef er niet veel van ( 9/11-11/11-14/11-16/11 rarara).
Post Reply