Vond de rit ok, misschien iewat teveel onverhard maar moest het in het veld zwaar gelegen hebben, gingen dan heel blij geweest zijn.
Er zaten echt mooie stukken in . Ook een pluim voor de bepijling.
Kortom kom zeker volgend jaar terug. , Coppi
Goeie tocht, bepijling & afspuitplaats ok.
Alleen bevoorrading was minder (enkel wafelke en sultana, geen banaan en appelsien), mss omdat ik pas tegen 14u vertrokken was?
Na 3 jaar nog eens op de fiets gekropen. Was zeer goeie tocht (36km), maar voor mij nog te zwaar op de beklimmingen. De afdalingen waren de max. Volgende keer zeker terug en met betere conditie hoop ik.
rond 8u30 aangezet in wijtschate samen met rik c, klimmerke, dieter , guido, jorgy en nog ne stuk of 8 raketmannen . Nu weet ik ook waarom ze de raketmannen heten ( de eerste 27 km's afgemaald aan meer dan 24 avg.). Na de eerste (goede) bevoorrading wijselijk met rik c. de gashendel wat toegedraaid om ons toch nog ietwat te sparen voor onze zondagse afspraak in Oostrozebeke. Op de tocht was er echt niets aan te merken : de bevoorradingen waren in orde , de bepijling was ook tip top in orde , de afspuitstand was ook goed , enn de Leffe was goed koud , dus wat moet een mens nog meer hebben . Bravo aan ladybiker en hun volledig team en tot volgend jaar .
vanochtend gestart in wijtschate met rik c, henkieboy en nog een paar anderen voor de 56km
het was een mooie tcoht met enkele mooie klimmetjes en afdalingen
bevoorradingen, bepijling, afspuitinstallatie waren allemaal zeer goed