Klopt en die wordt bij elk nieuw frame geleverd....... echter kan je de s-works nog niet afzonderlijk als frame verkopen. Maar daar zullen ze zich nog wel over bedenken want niet iedereen is gecharmeerd natuurlijk van terralogicduffy wrote:er bestaat een reducer voor van 1.5¨naar 1 1/8¨.
Specialized Epic 2009 - eerste foto!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Eerste Epic FSR Marathon Carbon is binnengekomen bij Bike Sportive in Haacht & te bewonder in de showroom !
Ik kan eigenlijk niet zo goed volgen, maar volges mij is het zo=> madskatingcow heeft HOOPJE geldflupke73 wrote:den uwen?????????madskatingcow wrote:Eerste Epic FSR Marathon Carbon is binnengekomen bij Bike Sportive in Haacht & te bewonder in de showroom !![]()
![]()
![]()
(sorry, 'k kon 't niet laten)
zoiets ongeveer?
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
D'er is nochtans niet beter dan een brain in een vork vind ik.964RS wrote:Klopt en die wordt bij elk nieuw frame geleverd....... echter kan je de s-works nog niet afzonderlijk als frame verkopen. Maar daar zullen ze zich nog wel over bedenken want niet iedereen is gecharmeerd natuurlijk van terralogicduffy wrote:er bestaat een reducer voor van 1.5¨naar 1 1/8¨.
Ik rijd zowel met terralogic als met RLC: ik moet niet twijfelen. De luchtdruk moet je wel goed afstellen dan blokkeert hij als nodig en komt vrij bij schokken van onderaan. Maar ja, inderdaad iedereen zijn vrije keuze.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Neen, die moet nog geleverd wordenflupke73 wrote: den uwen?????????![]()
![]()
![]()
(sorry, 'k kon 't niet laten)
Geen foto's van de zwarte?Beny wrote:epic foto's genomen op de roc d'azur
http://www.pixagogo.com/9611194851
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Vandaag gaan kijken naar de zilveren marathon bij Bike Sportive in Haacht. Valt meteen op hoe klein die nieuwe brain is. Geheel is een mooi staaltje techniek.
Voor de geinteresseerden, het is een maat 'L'.
Voor de geinteresseerden, het is een maat 'L'.