19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G Money
Mountainbiker

Post by G Money »

ik kijk al uit naar zondag, al weet ik nog niet of ik om 8u stipt of pas om 10u ga vertrekken.
zal de 40 worden + crossparcours (afhankelijk van de benen op dat moment)

tot dan!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Moustache wrote:
rolling stone wrote:normaal in de week ga ik nooit mountainbiken maar ik kon niet wachten tot zondag dus deze namiddag op de fiets gesprongen en vertrokken richting Ingelmunster.
Ik doe het omgekeerde. In de weken voor Rozebeke probeer ik nergens te komen waar ik weet dat de rit zal passeren. Ik wil verrast worden van begin tot einde. :wink:

En... daar zijn ze al telkens in geslaagd :bounce: :bounce: :bounce:
Idem hier , ben ook niet zo'n verkenner , ik word ook liever aangenaam ver(r)ast :wink:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Voilà, vorig weekend een ferm punt (met vele schuim) gezet achter 't motocross-seizoen, in Angreau.
En vanaf deze week weer wekelijks de MTB-toer op.
De laatste vijf maanden praktisch niet op de velo gezeten en bijna 10 kg overgewicht. 't Zal ideaal zijn om weer te herbeginnen fietsen, daar in Oostrozebeke :oops: :oops: .
Enfin, zo'n mooie organisatie mogen we echter niet overslaan. We gaan onze andere Erika's Baaikers maar wijselijk laten rijden, en ons aansluiten bij de (ruim) 40-plussers, alhoewel dat 'k vrees dat 'k ook daar verzekers 'mijn steke niet ga kunnen staan'.
Enfin we zien wel, VTT-tje, Grote Plateau, pepeetje, Cowboy en companen : Op voorhand een dikke proficiat, want bij jullie weten we al vooraf dat het zal in orde zijn. Dik in orde zelfs !
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

dus als ik het goed begrijp

40+ start om 10u
20+ start om 8u

en ik ben er bijna 30 :roll: #-o dus kzal rond 9u proberen te starten [-o< :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Jason B wrote:dus als ik het goed begrijp

40+ start om 10u
20+ start om 8u

en ik ben er bijna 30 :roll: #-o dus kzal rond 9u proberen te starten [-o< :bounce:
Past maar op dat sommige van die 40+ je niet inhalen (ik niet, maar ik ken er wel die zouden durven !!!) #-o #-o #-o
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Zondag mag je mij samen met Etienne en Luckyluc verwachten. Vorig jaar was het schitterend en nu belooft het even goed, misschien nog beter te worden. Ik vrees dat ik enkele beklimmingen en afdalingen te voet zal moeten doen. :oops: Ooit hoop ik van de tocht in Oostrozebeke volledig uit te rijden zonder één voet aan de grond te zetten. Dan trakteer ik de volledige forumbende...maar ik vrees dat ze nog lang zullen moeten wachten. #-o Het spreekt natuurlijk vanzelf dat ik op voorhand niet stiekem ga trainen op het parcours. Tot zondag. Start voorzien om 9u.30. Hopelijk start iedereen vroeger of later. Wees niet boos als ik eventjes een hinderlijk obstakel ben. [-o< [-o<
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ne,ook mijn beddeke ingerold maar voor de plaffetuurkes toevallen nog even een antwoordje op de laatste vragen :

-Cowboy Peter afdaling is inderdaad anders dan vorig jaar.Gewoon rechtdoor en naar beneden.

-Lacrapassage zit inderdaad in alle afstanden.

- Mijn vrouwke aan de controle zult ge tegenkomen na 23,5 km (50 km),16,9 km (40 km) en 15,25 km (30 km)

Ga proberen van morgen hier nog ne keer te passeren.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Verdorie verdorie ikke kon niet aan de verleiding weerstaan en ben in de vooravond eens op verkenning geweest hier aan mijn achterdeur en t'moet de parcourbouwers toch een zeer grote PROFICIAT wensen met hun uitvindingen =D> =D> =D> =D> =D> Waar ze het allemaal blijven halen om toch maar overal door te kunnen daar doe ik mijn hoed voor af :drunk: :drunk: Namelijk een stukje groenzone waar heel veel werk in gestoken is om toch er door te kunnen =D> =D> =D>
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Mochten de heren uitpijlers annex parcoursbouwers vanachternoene in de streek van Meulebeke zitten en de onbedwingbare behoefte hebben van zich te laven: :lol: :lol: :lol: mijne carport is open van ten eenen tot te viern.

groensels,
nonkel T
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

veeteeteetje wrote:
- Mijn vrouwke aan de controle zult ge tegenkomen na 23,5 km (50 km),16,9 km (40 km) en 15,25 km (30 km)

Als ze het niet te druk heeft zal ik samen met Geertje schoon goeiendag komen zeggen.
Tot morgen...

Grtz Aragorn
Post Reply