Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Ik ga zeker niet voor de 120 > mijn trainingsschema loopt achter vanwege scheur in ligament. Ga wel voor de 100.
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik was al een hele tijd aan het twijfelen of ik in voeren die shimano challenge zou doen dat weekend, maar nu ik zie dat je voor maar 8 eur een tocht van 100km door Luxemburg kan rijden, weet ik zeker dat ik geen 20 eur of meer in voeren ga spenderen.
Nu moet ik nog in Hobscheid geraken.
Evil Mogwai
Mountainbiker

Post by Evil Mogwai »

onze bende zal er ook bij zijn! en ook voor de 100. :bounce:
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Heeft er hier soms iemand een interessante link ivm overnachtingsmogelijkheden daar in de buurt. Ik zou er namelijk graag een weekendje van maken :bounce:
KONA-boy
Mountainbiker
Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Post by KONA-boy »

@ stimpie : als het een camping mag zijn, lees even de hele topic door, ik heb het adres van een hele fijne camping vermeld waar we vorig jaar verbleven hebben, hotels zul je denkelijk iets verder weg moeten zoeken, dat deel van luxemburg is nu niet direct het meest toeristische uitgebouwde gebied !!

p.s. dit jaar wordt waarschijnlijk terug dezelfde camping voor onze bende (pachthofbikers uit Duisburg - Tervuren)
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Stimpie wrote:Heeft er hier soms iemand een interessante link ivm overnachtingsmogelijkheden daar in de buurt. Ik zou er namelijk graag een weekendje van maken :bounce:
Ik en Serge hebben net een hotelletje geboekt (La bonne Auberge) in Gaichel,3km van Hobscheid......82,00 euro voor een 2-persoonskamer met ontbijt....mogelijkheid tot opbergen van fietsen.....dit is de link die ik heb verkregen van de organisatie van de marathon. :wink:
http://www.ont.lu/Scripts/sql.exe?SqlDB ... htm&_RId=0
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

@ Kona-boy : 't is meer een hotelletje of iets dergelijks dat we zoeken. :wink:

@ stivo : merci, dan heb ik toch al zeker één adres :D
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

zo, ik ben ook ingeschreven voor de 120.

Hopelijks gaat die nu ook door... Want dat is enkel als er genoeg (verplichte) voorinschrijvingen zijn.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

eugene wrote:zo, ik ben ook ingeschreven voor de 120.

Hopelijks gaat die nu ook door... Want dat is enkel als er genoeg (verplichte) voorinschrijvingen zijn.
Eugene, hoe of waar heb jij je ingeschreven, ik vind niets terug op de site.
Ik ga ook voor de 120 km.
Thanx....
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

serge wrote:
eugene wrote:zo, ik ben ook ingeschreven voor de 120.

Eugene, hoe of waar heb jij je ingeschreven, ik vind niets terug op de site.
Ik ga ook voor de 120 km.
Thanx....
De 8 euro gestort op hun rekening, met vermelding "Hobscheidt 120". De IBAN en SWIFT kode staan op de site, voor een overschrijving naar het buitenland moet je die kennen, en dan is dat heden ten dage eigenlijk niet zo moeilijk en niet zo duur meer...

Voor de 120 MOET je dus eigenlijk op voorhand inschrijven, ze willen op voorhand weten of het wel de moeite is om ze uit te pijlen.
Post Reply