op deze topic mag een slotje op !!!!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Nee, dat is geen enkel probleem. Wij staren ons niet blind op gemiddelden.specibiker wrote:Als ik alleen met de mountainbike op de dijken ga rijden haal ik een gemiddelde van ong 24 a 25 km/u. Zou ik dan kunnen volgen of is dat tempo te traag ?
17 jaar is ook geen probleem Reinout (ook van Niel trouwens) is ook 17, hij heeft ons een jaar geleden gevonden via dit forum.
Jan1963 wrote:waar in Reet vertrekken jullie? Ik heb wel zin om eens mee te rijden. Ik kan in het weekend wel nooit mee. Ik werk weekendshift.
Terreinbandjes aan te raden of gaat het op slicks (die liggen er de laatste tijd meestal op) ook?
Ben ook weekendwerker, dus misschien kunnen we door de week eens toerke doen ?
We vertrekken om 19h30 aab de Kleine Paependaelenlaan te Reet dit is als je van Antwerpen op de A12 komt rechtsaf aan café Banus richting Niel dan de eerste straat op uw linkerkant afslaan, dus nog voor den boomgaard.Op woensdag rijden er steeds leden met slicks, dus geen probleem. Op de site van ons staat alle info op.
wil ik best eens doen. Door de week ga ik gewoonlijk een 'toertje dijk' doen. Ivm een aanslepende polsbelessure zo weinig mogelijk off road de laatste tijd. We spreken (hier) wel eens af.razer wrote:Jan1963 wrote:waar in Reet vertrekken jullie? Ik heb wel zin om eens mee te rijden. Ik kan in het weekend wel nooit mee. Ik werk weekendshift.
Terreinbandjes aan te raden of gaat het op slicks (die liggen er de laatste tijd meestal op) ook?
Ben ook weekendwerker, dus misschien kunnen we door de week eens toerke doen ?