19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

AMG wrote:
den wakkere bakker gits wrote:Werken jullie met een vorm van drug hier op t'forum? #-o

"Welke drug neemt GIJ zodat ge er altijd op klikt!" :lol: :lol:
:-$ ](*,) (o) :-k 8-[ :lol:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

slijkcrosserke wrote:
Moustache wrote: hoe laat start je in Oostrozebeke?
Kga nog eens kijken wat de bende precies doet.
Maar ik had in gedachten om rond 8u aanwezig te zijn en dan wel te zien wanneer er een goed moment zich voordoet :wink:
Ik zie hier 2 kampen de "ervaren 40plus" rijders zetten aan om 10u, de jonge veulens "20plus " om 8u. De "tussenplussers" zullen zich moeten verdelen. Ik sluit me aan bij de jonge veulens daar ik in de namiddag nog een bistoerke doe met onze 8plusser.
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

heb vanavond gan verkennen een paar stukjes en het ziet er veel belovend uit zeker het nieuwe stukje achter ooigembos. De nieuwe afdaling naast de volty-afdaling is ook goedgekeurd. En dan het stukje matrasafdaling is zeker te doen geen seconden over getwijfeld.
Hopelijk word het een leuke tocht me een hoog fungehalte en lange aprés.

grtz
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

stijntje wrote:heb vanavond gan verkennen een paar stukjes en het ziet er veel belovend uit zeker het nieuwe stukje achter ooigembos. De nieuwe afdaling naast de volty-afdaling is ook goedgekeurd. En dan het stukje matrasafdaling is zeker te doen geen seconden over getwijfeld.
Hopelijk word het een leuke tocht me een hoog fungehalte en lange aprés.

grtz
Daar moet ge zelf voor zorgen é! :bounce: :bounce:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ook even gaan piepen vanavond. Echter met de loopschoenen aan.
De pijltjes en lintjes zijn zo schoon....een mens zou bang zijn dat ze tegen zondag gestolen worden.

De Zuidkant van het kanaal verkend en het parcour ligt er zalig bij. Niet stoffig, niet nat. Precies gemaakt voor noppenbanden.
De herfst houdt zich nog even in tot zondagmorgen hoor ik van hogerhand. Pas dan - in een heerlijk zonnetje bij 15°C - krijgen de bladeren de mooiste kleuren, en laten langzaam los. Tegelijk blijven de egeltjes binnen en de konijnen heet.

Ik ga weer een pilleke moeten pakken om te kunnen slapen.
natten
Mountainbiker

Post by natten »

:roll: Dit vind ik één van de beste VTT hier in de streek !

mvg Natten :-D
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Zaterdag wordt het Wijtschate, zondag zie ik da hier wel zitten.
Ik heb deze rit nog nooit gereden,maar dit ligt dicht bij ingelmunster....
1 ding wil ik dus wel weten: Ik hoop dat we onder technisch hier niet verstaan "het eindeloos korte bochtjes kronkelen tussen de bosjes" zoals we kregen bij de tocht van Ingelmunster. Ze bleven daar maar komen tot vervelens toe. Versta mij niet verkeerd, dit ligt natuurlijk in smaken.....maar als ik kan kiezen zie ik graag anders.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Allez,moet weinig parcoursvragen hier beantwoorden hier.
Blijkbaar is iedereen hier goed op de hoogte .....van de laagtes #-o

Wat kunnen dan nog verder vertellen????

-Dat ge een verzorgde bevoorrading zult krijgen met voor elk wat wils.
Ga hier niet alles opnoemen,maar er zal keuze genoeg zijn.
Ook kan ik zeggen dat mijn vrouwke dit jaar aan de controle zal staan de ganse dag en ze heeft mijn verteld dat ze graag eens de gezichten wilt leren kennen achter de forumbikers (althans van degene die ze (nog) niet kent.

- De cowboy en ik vandaag het "noodbrugje" hebben gelegd voor een eventuele exit.

- ik zondag eerst het eerste deel moet controleren (+/- 13 km) en ik dan in de zaal zal te vinden zijn.Soms achter de schermen,soms ervoor.
Vanaf 11u sta ik dan weer tussen toog en bedieningstafel om u het gerstenat te overhandigen.

- Tussen 13u30 en 14u zal er een speciale bediening zijn :wink: (voor de liefhebbers)

-Het parcours in zijn oorspronkelijke staat behouden blijft.Dwz geen aanpassingen door de weersomstandigheden.

-...........Wat wilt ge nog weten???
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Acidboy wrote:Zaterdag wordt het Wijtschate, zondag zie ik da hier wel zitten.
Ik heb deze rit nog nooit gereden,maar dit ligt dicht bij ingelmunster....
1 ding wil ik dus wel weten: Ik hoop dat we onder technisch hier niet verstaan "het eindeloos korte bochtjes kronkelen tussen de bosjes" zoals we kregen bij de tocht van Ingelmunster. Ze bleven daar maar komen tot vervelens toe. Versta mij niet verkeerd, dit ligt natuurlijk in smaken.....maar als ik kan kiezen zie ik graag anders.
Laat ons zeggen dat hetgene jij tussen haakjes plaatst bij ons daar OOK wel onder valt maar..... het is meer dan dat.
In de meeste gevallen is er een inkorting (vb Ooigembos) of geen doortocht keuze voorzien.Er zitten enkele beekdoorsteekjes in,(hele) korte klimmetjes,tricky afdalingskes,....enz.
Maar nogmaal van de 50 km plaatst de cowboy hier 13 km onder de noemer "technisch"....dus echt veel is dit niet...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kzie dat het crossparkoer niet in de 40 zit.Kan dit zoals vorig jaar via klein omweggeke bijgepakt worden?
Post Reply