In Tielt-Winge in Vlaams Brabant? Dat is dan ook een flinke verplaatsing.weezzl wrote:Ik ben van Oostende (Vuurtorenwijk) en ga ook in die streken rijden.
Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
In de streek van Oostende uiteraard...bikerbee wrote:In Tielt-Winge in Vlaams Brabant? Dat is dan ook een flinke verplaatsing.weezzl wrote:Ik ben van Oostende (Vuurtorenwijk) en ga ook in die streken rijden.
Maar ik heb een goede fietsdrager dus dat kan wel eens gebeuren in de toekomst... Vooral VTT's dan.
Zeker doen! Is de moeite vooral die van Tielt-Winge, Rillaar, Langdorp, Nieuwrode, Rotselaar en Aarschot. De andere zijn meestal ook wel ok natuurlijk maar anders. En Heverlee en bierbeek niet vergeten.weezzl wrote:In de streek van Oostende uiteraard...bikerbee wrote:In Tielt-Winge in Vlaams Brabant? Dat is dan ook een flinke verplaatsing.weezzl wrote:Ik ben van Oostende (Vuurtorenwijk) en ga ook in die streken rijden.
Maar ik heb een goede fietsdrager dus dat kan wel eens gebeuren in de toekomst... Vooral VTT's dan.
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
sinds februari dit jaar in Opoeteren "centrum"
Vroeger ging ik met de fiets naar de fietsboer en te voet terug.
Als ik dat nu moet doen, ben ik toch een paar uur onderweg.
Wat is een goede fietsboer in de buurt van Opoeteren?
Of het dichtste bij?
Vroeger ging ik met de fiets naar de fietsboer en te voet terug.
Als ik dat nu moet doen, ben ik toch een paar uur onderweg.
Wat is een goede fietsboer in de buurt van Opoeteren?
Of het dichtste bij?
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Rubelli te As, Breeërweg...
Janssenfietsplezier te Genk, Nieuwstraat...
Dexters te Opglabbeek, langs het NatuurHulpCentrum...
Robus Bikes in Neeroeteren
Janssenfietsplezier te Genk, Nieuwstraat...
Dexters te Opglabbeek, langs het NatuurHulpCentrum...
Robus Bikes in Neeroeteren
Last edited by Vos in de bossen on Sun 30 Aug 2009 12:47, edited 1 time in total.
- Den Tempst Stijn
- Mountainbiker
Post by Den Tempst Stijn »
Ik ben afkomstig van sint-pieters-rode maar woon nu in kortrijk dutsel(beide zijn deelgemeenten van holsbeek)
- nielske111
- Mountainbiker