Roc d'Azur 2008 - wie gaat?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Mister T.
- Mountainbiker
Mijne CS600 gaf 2120 HM aan. En zo 'voelde' het ook aanjulie wrote:op andere fora heb ik idd gelezen dat de hoogtemeters 2100 waren
't Zullen er zeker geen 2600 zijn!
Voor de Roc Azur heb ik er 1385 HM geteld. En niet de 1700 zoals aangekondigd.
Gezien de ideale weersomstandigheden denk ik dat die HM's toch wel tamelijk correct zijn.
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
mijn garmin heeft tijdens de marathon het volgende geregistreerd:
77.33km
2267 hoogtemeters
dus de verwachte 83km met 2700hm zijn niet bereikt. Tevens heb ik en mijn mede roccers niet echt het gevoel dat we er 2700 hm in de benen hadden toen we over de meet bolden. ok, het is inderdaad zwaarder dan vorige edities doordat de 10km klim er grotendeels uit was. Het midden stuk was veel zwaarder en steiler ook door toffere afdalingen.
is er al terug mogelijkheid tot pack inschrijvingen? 
77.33km
2267 hoogtemeters
dus de verwachte 83km met 2700hm zijn niet bereikt. Tevens heb ik en mijn mede roccers niet echt het gevoel dat we er 2700 hm in de benen hadden toen we over de meet bolden. ok, het is inderdaad zwaarder dan vorige edities doordat de 10km klim er grotendeels uit was. Het midden stuk was veel zwaarder en steiler ook door toffere afdalingen.