02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Gf biker wrote:Zou het voor de heren en dames uit de vlaanders mogelijk zijn om eens zonder dialect te reageren in een topic #-o :evil:
tuurlik nie :evil:

Ik zal er ook terug bijzijn, naar alle waarschijnlijkheid na een zéér korte nachtrust. Maar kan het strand opnieuw overgeslagen worden? Mijn bloedhekel daaraan is nog niet voorbij :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ja Kenny,

Net als vorig jaar kan je terug het strand overlaten, maar zou het toch eens proberen misschien zal je je hekel strijd overwinnen :wink:

Kenny ook bedankt dat we je gevaren borden mogen gebruiken =D>
Secco
Mountainbiker

Post by Secco »

Het strand verlaten??? No way, je weet niet wat jullie missen!!!
Dit jaar zal ik de golfbrekers nummeren, zodat het wat overzichtelijk is hoever je nog moet rijden, hopelijk voor jullie kan ik goed tellen.
En voor de Tetters van Torhout, als jullie komen voor Isabelleke en de Chouf?? Zal ik dit jaar jullie niet moeten uit de wind zetten op het strand, met een mooi zuidwesterke kan het best leuk worden.
Luc en Alex, niet te laat hé de avond voordien.

Iedereen van harte welkom en maak er een mooie dag van, wij proberen in elk geval om de tocht AF te maken. =D>
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik weet wat ik mis als ik het strand verlaat (verlaat? Nee, gewoonweg niet oprij) das mijn persoonlijke keuze. Het zou jammer zijn om deze tocht niet te rijden omwille van enkele kilometers strand want de rest is zeker de moeite waard. Dus blijf ik op den dijk. Bedankt voor de info Leffingenaortje (Geert?)

En wat die borden betreft, geen probleem hoor.

Trouwens, de foto van die te winnen fiets op jullie site, de fourch zit er verkeerd in :roll: #-o :wink:
leffingenoartje
Kerstman

kenny wrote:Ik weet wat ik mis als ik het strand verlaat (verlaat? Nee, gewoonweg niet oprij) das mijn persoonlijke keuze. Het zou jammer zijn om deze tocht niet te rijden omwille van enkele kilometers strand want de rest is zeker de moeite waard. Dus blijf ik op den dijk. Bedankt voor de info Leffingenaortje (Geert?)

En wat die borden betreft, geen probleem hoor.

Trouwens, de foto van die te winnen fiets op jullie site, de fourch zit er verkeerd in :roll: #-o :wink:
Goed opgemerkt Kenny maar de fource zit er niet verkeerd in ,juist het stuur was omgekeerd : :lol: :lol: :lol:

Inderdaad diegenen die goesting hebben kunnen gerust langs de dijk rijden, juist opgelet in Lombarsijde dat je terug op het parcours geraakt daar zorgen wij niet voor, kwestie om toch maar op het strand te rijden :wink:

Da's toch één van de doelstellingen van onze tocht =D>

groeten (Geert) :wink:
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Zal mij best doen om er ook te zijn laat nog iets weten.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik heb ook al een beetje zitten kijken op jullie site en de foto's van het parcours bekeken.
De grootsten toer (die er vorig jaar eigenlijk niet was,maar die Scubaluc zonder zijn weten heeft afgebold)) is dit hetzelfde als toen met een (extra) luske naar Nieuwpoort of Middelkerke (cyclocrossparcours)??
Hoe zit dat eigenlijk precies??
Ik heb vorig jaar de grootsten toer gereden en ik vermoed dat dit een goeie 60 km waren.

Wat is er allemaal nog gewijzigd tov vorig jaar??
Meer parcours op de Schorre en wat nog allemaal???
Meer duinenpaadjes???
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ik weet nog niet welke afstand... maar ik wil achteraf toch een Choufke drinken op de 2de november !!!
Misschien ga ik voor de kidstoer en twee Choufkes !!!

Ik ben de vorige keer (twee jaar geleden ondertussen) ook gestorven tussen de golfbrekers, maar ik denk van het toch nog ne keer te proberen op het strand. G'hebt daar nie elke week de kans toe! :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Wat de grote toer betreft de 72 km (scubaluc heeft hem grotendeels vorig jaar gereden) is een extra lus van Nieuwpoort met daarin het MTB parcours van Nieuwpoort :P en enkele nieuwe stukken of vorig jaar. In het Schorre parcours krijgen jullie een vernieuwde stuk voorgeschoteld =D> =D> .

De 62 en de 72 krijgen ook nog 500 m extra onverhard in Leffinge ,weliswaar door weideland speciaal voor Lichterveldenoare =D>

Voor de de 40 km zitten we nog in onderhandeling met de dienst berm beheer of het zal lukken is andere koek anders krijgen zij nog een extra stuk van 2 km off road voorgeschoteld. ( de 40 km doet ook de lus van Nieuwpoort =D>

De 30 km is ook wat straffer of vorig jaar zij mogen dit jaar nog 2 km verder rijden door het jaagpad #-o

hopelijk krijgen we toestemming van bermbeheer en zoja, nog een speciaaltje extra voor 62 en 72 km :P

Voor de 40 en de 72 km goed opletten aan de eerste bevoorrading want jullie moeten nog het stuk van Nieuwpoort doen

En na die lus komen jullie terug aan de bevoorrading en dan moet je de richting van al de afstanden volgen .

Lijkt ingewikkeld maar het is simpel #-o

groeten :wink:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Als het simpel is is het niet ingewikkeld. :roll:
Post Reply