Custom Project : Orbea 28er -- New Pics P7 --

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

ziezo eindelijk binnen van bij de lakkerij

omdat ze het gezandstraalt hebben zit er overal zand en verf die wat overgelopen is :-? ze hadden nog beloofd alles goed dicht te plakken (niet goed genoed dus)

heb dan 4 fietswinkels moeten aflopen vooraleer ik iemand vond die zo'n spel had om de draaden te tappen

ik wacht nog op wat onderdelen die nog moeten binnen komen maar ik kan toch al beginnen 8)

maar voor we kunnen beginnen : eerst wat polish op het frame en goed poetsen zodat het vuil nie teveel blijft plakken :lol:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Da begint er al op te trekken =P~
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

BelAir_500 wrote:ziezo eindelijk binnen van bij de lakkerij

omdat ze het gezandstraalt hebben zit er overal zand en verf die wat overgelopen is :-? ze hadden nog beloofd alles goed dicht te plakken (niet goed genoed dus)

heb dan 4 fietswinkels moeten aflopen vooraleer ik iemand vond die zo'n spel had om de draaden te tappen

ik wacht nog op wat onderdelen die nog moeten binnen komen maar ik kan toch al beginnen 8)

maar voor we kunnen beginnen : eerst wat polish op het frame en goed poetsen zodat het vuil nie teveel blijft plakken :lol:
waar heb je u frame laten herspuiten! Is orbea erop gespoten of zijn het stickers onder een laag vernis?
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

Frame laaten herspuiten bij ANIBEL te aarshot

logos zijn ook gelakt (dus geen stickers) en bovenop een vernis laag wat alles goed beschermd en glans geeft

zoals ik zij,ze hebben goed werkt geleeverd,gewoon spijtig dat je bij afhaal nie direct kun't monteren,dat je eerst de draaden moet tappen en dus ne fietsemaker zoeken die dit kan

KLEUR is donker donker grijs
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Is zeer mooi gelakt niet te druk, lekker strak. Gaat een mooie fiets worden denk eens gemonteerd. Ben ook zeer benieuwd naar het gewicht :-D
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

BelAir_500 wrote:Frame laaten herspuiten bij ANIBEL te aarshot

logos zijn ook gelakt (dus geen stickers) en bovenop een vernis laag wat alles goed beschermd en glans geeft

zoals ik zij,ze hebben goed werkt geleeverd,gewoon spijtig dat je bij afhaal nie direct kun't monteren,dat je eerst de draaden moet tappen en dus ne fietsemaker zoeken die dit kan

KLEUR is donker donker grijs
ah die zijn ook gelakt uw logos! Hoe doen ze dat dan...hebben die mannen van anibel al die logos op pc staan ofzo?
ok goe dat je mij het zegt...zal alles goe toedoen zenne.
Ze hebben uw fiets gezandstraald, ma ik dacht dat ze bij anibel hem in een chemisch bad staken om hem te ontlakken.
Voila ze :wink:
L3X
Mountainbiker

Post by L3X »

B@rt wrote:
BelAir_500 wrote:
Grips : ik dacht ook voor ritchey true grips te gaan voor het gewicht,maar die Ergon grips met of zonder barends zien er comfortabel uit en goed voor lange afstanden..iemand ervaring ?
ik heb de ergon GP1 en ik ben daar zeer content van, heeft wel een ritje of 2 geduurd vooraleer ik de juiste positie gevonden had, rij er nu iets meer dan een jaar mee. TOP
Image
Mijn pa had altijd last van z'n handen... deze gemonteerd en klaagt sindsdien nooit meer! Zijn denk ik wel redelijk zwaar maar schijnbaar dus wel fijn!
L3X
Mountainbiker

Post by L3X »

B@rt wrote:
BelAir_500 wrote:
Grips : ik dacht ook voor ritchey true grips te gaan voor het gewicht,maar die Ergon grips met of zonder barends zien er comfortabel uit en goed voor lange afstanden..iemand ervaring ?
ik heb de ergon GP1 en ik ben daar zeer content van, heeft wel een ritje of 2 geduurd vooraleer ik de juiste positie gevonden had, rij er nu iets meer dan een jaar mee. TOP
Image
Mijn pa had altijd last van z'n handen... deze gemonteerd en klaagt sindsdien nooit meer! Zijn denk ik wel redelijk zwaar maar schijnbaar dus wel fijn!
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

ah die zijn ook gelakt uw logos! Hoe doen ze dat dan...hebben die mannen van anibel al die logos op pc staan ofzo?
ok goe dat je mij het zegt...zal alles goe toedoen zenne.
Ze hebben uw fiets gezandstraald, ma ik dacht dat ze bij anibel hem in een chemisch bad staken om hem te ontlakken.
check u PB ! :wink:
1 post is meer als genoeg :P --> uitijndelijk voor andere grips gekozen,check Pagina 1
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

k'moet eingenlijk nog wachten op sommige spullen,maar de meeste onderdelen heb ik al.
Dus ben ik al maar begonnen met sleutelen =P~

enjoy !
Post Reply