Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Milledju .... Koekelare, waar is de tijd!!!

Ook ik zag AC/DC diverse keren, en ik kan alleen maar bevestigen dat Bon Scott vele keren beter was dan Brian Johnson. Maar dat belet me niet om toch te gaan. Telkens weer is het een waar festijn.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

jaja ik woon in een magische gemeente he :P
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

roy wrote:Na dertig jaar geleden gespeeld te hebben in Koekelare toen ik nog niet geboren was en mijn moed er nog maar 10 jaar was :-D .
Zijn we er me de familie in geslaagd om aan 10 kaarten te raken. :wink:
Mijn moeder (vader wil niet #-o) mijn zus en haar man en mijn broer en zijn lief en ik zullen alleszins al aanwezig zijn. De andere kaarten zullen voor maten zijn :P

grtz roy
mag ik uwen maat zijn? [-o< [-o< [-o<
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

zoveel zwartzakken op tees forum ... :lol:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Donderdag 5 maart 2009
Metallica Sportpaleis A'pen... Voorverkoop start maandag 20/10/2008 om 8u op de jullie welbekende fantastisch werkende sites :-D De pret herbegint gewoon weer opnieuw, den deze ga weer proberen ticketjes te versieren :drunk:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Gweñito Gafotas wrote:Donderdag 5 maart 2009
Metallica Sportpaleis A'pen... Voorverkoop start maandag 20/10/2008 om 8u op de jullie welbekende fantastisch werkende sites :-D De pret herbegint gewoon weer opnieuw, den deze ga weer proberen ticketjes te versieren :drunk:
den deze ook :bounce:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

scottbikerke wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Donderdag 5 maart 2009
den deze ook :bounce:
Ik ga eens passen deze keer denk ik :-k heb ze reeds 10 maal aan het werk gezien het blijft voor mij een top band =D> ben ermee opgegroeid 8) zal het wel missen de heavy metalen :-?
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mijn to do lijstje voor de komende weken-maanden begint iet of wat chaotisch te worden:
Hard Resistance, Slayer, Machinehead, Satyricon, Filth Fest, Persistence tour, Biohazard, Marduk, Unleashed, Ryker's, Have heart, AC/DC (misschien zelfs 2 keer), Metallica(hopelijk)... Bloody hell, ga er toch een paar moeten snoeien peis ik :-D
mtb.be'ers die ook aanwezig zijn op 1 of meerdere gigs? Kunnen we ne pot drinken hè :-D
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Sisters Of Mercy - AB - 22 02 2009

Post by madskatingcow »

Na AC/DC alweer een topper :

Sisters Of Mercy AB - 22 Februari 2009

Drukke tijden voor de muziekliefhebber (mijn tickets zijn besteld) :drunk:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Handige Harry wrote:vroeger was het beter, vroeger was het beter.... inderdaad vroeger was het beter!
hoeveel wannabees zulen er weer zijn in antwerpen die maar drie nummerkes kennen! ik zal maar niet zeggen welke zeker!
waar is de tijd dat Bon scott vlak voor mij stond, dat angus nog in het publiek kwam op de schouders van één of andere roadie man man dat was het echte AC/DC
Ik ken meer dan drie nummer ze harry :wink:
Ik wil ze eens zien punt :-D
Ik kan er ook niet aan doen dat e mens naar oude muziek moet luisteren aangezien er vandaag zoveel strontmuziek gemaakt wordt. #-o
Post Reply