strandrace OOSTENDE : 19 oktober 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
stiffmeister
- Mountainbiker
Post by stiffmeister »
Als ik dat hier lees van die bandendruk 4-5 bar, jawadde dadde.
Ik weeg 97kilootjes en ik steek vooraan 1,7 en achter 1,8
Maarja, iedereen zijn goesting natuurlijk, tot zondag en hopelijk slecht weer en veel wind.
Ik weeg 97kilootjes en ik steek vooraan 1,7 en achter 1,8
Maarja, iedereen zijn goesting natuurlijk, tot zondag en hopelijk slecht weer en veel wind.
- robin
- Mountainbiker
ik hoop het ook dat het schoon weer is,jonathan wrote:beste is gewoon proberen op het strand
door los zand geraakte ik het gemakkelijkste op 1bar maar dan rijd dat niet meer op het hard strand
ik reed op 1.6bar a1.8bar
dat was voor mij ideaal
hopelijk is het voor diegene die de 70km doen geen zo een weer als vorig jaar
ik rij met een 29er van Pro Winner met A.dugast tuben, met een ritchey innovader profieltje,tuben kan je zo al lichter zetten,ik rij met 1,8 aangezien ik toch iets 1.90m ben en 80 weeg.
greets
en voor de twijfelaars onder ons van die bandendruk,rij eens een paar stroken op het strand en los die banden tot dat je voelt dat het goed gaat,het 1ste stuk strand is zwaar,het ligt zwaarder dan knokke dat 1ste stuk
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik wou ook een keertje meedoen , ben dan juist een weekendje aan zee. Maar men heeft het me afgeraden om met mijne mtb te rijden in het zoutwater , blijkbaar is dat toch niet zo goed voor de fiets. En vermits mijne oude mtb niet meer hier is ga ik het niet doen.
Maar ik ga zeker afkomen om te kijken. Ook fijn om te zien trouwens.
Was trouwens toch eens toe aan een weekje rust na een zwaar wegseizoen.
Aan allen die rijden , een plezierige tocht toe gewenst. Met goed weer .
Maar ik ga zeker afkomen om te kijken. Ook fijn om te zien trouwens.
Was trouwens toch eens toe aan een weekje rust na een zwaar wegseizoen.
Aan allen die rijden , een plezierige tocht toe gewenst. Met goed weer .
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Oesje is da waar ligt dat zwaarder dan in knokke amaai das stoempen dan.robin wrote:ik hoop het ook dat het schoon weer is,jonathan wrote:beste is gewoon proberen op het strand
door los zand geraakte ik het gemakkelijkste op 1bar maar dan rijd dat niet meer op het hard strand
ik reed op 1.6bar a1.8bar
dat was voor mij ideaal
hopelijk is het voor diegene die de 70km doen geen zo een weer als vorig jaar
ik rij met een 29er van Pro Winner met A.dugast tuben, met een ritchey innovader profieltje,tuben kan je zo al lichter zetten,ik rij met 1,8 aangezien ik toch iets 1.90m ben en 80 weeg.
greets
en voor de twijfelaars onder ons van die bandendruk,rij eens een paar stroken op het strand en los die banden tot dat je voelt dat het goed gaat,het 1ste stuk strand is zwaar,het ligt zwaarder dan knokke dat 1ste stuk
Maarja kijk ernaar uit,is altijd iets speciaal zo strandrace.
grtjs
-
2leggedfreak
- Mountainbiker
refund
Post by 2leggedfreak »
ging mij inschijven tot ik de prijs zag,25euro inschrijvingsgeld is wel ietske veel é. wa krijgt ne mens daarvoor?
70km afzien, zelf stoempen. t-shirt- beetje eten etc?
toch nog aan het twijfelen voor daginschrijving. zal bij hen geen kredietcrisis zijn of vergis ik me?
70km afzien, zelf stoempen. t-shirt- beetje eten etc?
toch nog aan het twijfelen voor daginschrijving. zal bij hen geen kredietcrisis zijn of vergis ik me?