12/10/08 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Focus biker
- Mountainbiker
Post by Focus biker »
Heb de TT ook meegereden, althans een groot stuk want wegens een verkoudheid heb ik moeten opgeven.
Ik heb alleen maar volgend commentaar; chappeau voor iedereen die aan de organisatie heeft geholpen! Je moet het maar klaargespeeld krijgen om op een zondag honderden bikers door uw privéterrein te laten snorren. En het was zeker een parcour waar veel afwisseling en mooie stukken in zaten. Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij, hopelijk zonder verkoudheid.
Nog eens: petje af voor iedereen!
Ik heb alleen maar volgend commentaar; chappeau voor iedereen die aan de organisatie heeft geholpen! Je moet het maar klaargespeeld krijgen om op een zondag honderden bikers door uw privéterrein te laten snorren. En het was zeker een parcour waar veel afwisseling en mooie stukken in zaten. Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij, hopelijk zonder verkoudheid.
Nog eens: petje af voor iedereen!
- marge
- Mountainbiker
slijkcrosserke wrote:Rond 5 voor 8 vertrokken voor den grote toer.... Kheb me goed gejeund, ben buiten het bereik van Uncle sam en Tobi gebleven![]()
En ik heb een getuige !!!! (Marnix uit Lendelede die ik trouwens nog eens wil bedanken voor:
1) het aangenaam gezelschap
2) mij op sleeptouw te nemen (zeker op het einde)
3) het aangeven van de bepijling toen de mist op mijn bril aansloeg.)
Wat betreft het parcours:
Neen Quicky, ik ben geen biker die op zondag nu en dan eens een ritje rijd en waarvan het niet te lastig mag zijn
En wat die 4 € betreft. het is me idd opgevallen dat de TT's van 1,75 en 2€ verleden tijd zijn. Waar ik vroeger de KWB met 3,5 € aan de hoge kant vond, zijn deze nu blijkbaar één van de goedkopere. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste 3 - 4 maanden praktisch geen TT's van BBR of BWB heb gereden maar wel (steengoede)tochten ingericht door plaatselijke niet-wielerclubs.
So what ? liever 4 € voor het 'betere werk' '(zie Peruwelz 6€ !!) dan 2 € voor een 'mindere' tocht.
Ik vond het eigenlijk al wreed verdacht dat ik hem niet bijgebeend hadmarge wrote:slijkcrosserke wrote:Rond 5 voor 8 vertrokken voor den grote toer.... Kheb me goed gejeund, ben buiten het bereik van Uncle sam en Tobi gebleven![]()
![]()
![]()
drie keer raden wie ik net ging bijhalen enkele kilometers na de bevoorrading aan de splitsing 61 / 67 ???? juist ja. Net toen ik aan het wiel kwam moest ik echter rechtsaf voor de 67 !!!! En wie reed rechtdoor, de 61 volgend ?????
Aan de eerste bev kwamen we slijkcrosserke al tegen terwijl ons tempo nog "douce" was. Aan de 2de bev hadden we amper 22 avs, uiteindelijk bij aankomst 24,5 avs en doch geen slijkcrosserke te zien
Nu weet ik waarom
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
hier zal je ze vindenMotorbiker wrote:Zijn de foto's al ergens online?
http://picasaweb.google.be/WTDT001/Moun ... ktober2008#
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

[/img][/quote]