Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Gwen
- Mountainbiker
Maxweasel wrote:gelukt

is al wat ik te zien krijg... telefoonnummer lukt ook niet. Blijkbaar wel via SMS, maar dan moet je geregistreerd zijn bij goformusic
Ik heb ook men kaartjes!!!!!!!
Overhypt??????
Tja dat zeggen ze van alle groepen die al zoveel jaren bezig zijn.
Ik ben gewoon blij dat ik ze na 20jaar nog eens kan zien.
En niet vergeten je moet het eerst gezien hebben voor je weet of ze goed of slecht zijn.
Ik krijg het op men heupen van mensen die alleen maar zeggen "vroeger was alles beter".
Overhypt??????
Tja dat zeggen ze van alle groepen die al zoveel jaren bezig zijn.
Ik ben gewoon blij dat ik ze na 20jaar nog eens kan zien.
En niet vergeten je moet het eerst gezien hebben voor je weet of ze goed of slecht zijn.
Ik krijg het op men heupen van mensen die alleen maar zeggen "vroeger was alles beter".
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Na dertig jaar geleden gespeeld te hebben in Koekelare toen ik nog niet geboren was en mijn moed er nog maar 10 jaar was
.
Zijn we er me de familie in geslaagd om aan 10 kaarten te raken.
Mijn moeder (vader wil niet
) mijn zus en haar man en mijn broer en zijn lief en ik zullen alleszins al aanwezig zijn. De andere kaarten zullen voor maten zijn
grtz roy
Zijn we er me de familie in geslaagd om aan 10 kaarten te raken.
Mijn moeder (vader wil niet
grtz roy
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Bij mij is het ook gelukt
gisteren avond en deze morgen was het ook'' all server busy'' dan maar gerekend op maten en uiteindelijk toch gelukt tis wel zitplaatsen we zijn er wel bij