waart gij dan "emile" aka "snickske" ofzoiets?govaert wrote:lookbiker wrote:In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijkengovaert wrote: Heb hem gisteren in serskamp ook gezien, vette bike. Maar voor mij net dat beetje te ''plastiek''.
Daar heb je volkomen gelijk in, maar een snotter van 17 kan moeilijk al zo'n beest van een fiets hebben hè. Ik vind het frame gewoon niet zo mooi, wat natuurlijk niets afneemt aan de rijeigenschappen natuurlijk. Mijn beide buren hebben/hadden er een en zijn er zeer tevreden van! Maar mij staat eerder je perfect uitgebalanseerde speclist aan
![]()
PS: Ik was diegene met de meeste supporters, die niet altijd gesmaakt werden door iedereen.
eindelijk zit hij in elkaar. mijnen LOOK 986 (UPgrade Pag 5)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dat was ik inderdaad, mijn naam is Emiel Govaert. Die mannen waren kameraden van de scouts en ze wouden eens komen kijken. Natuurlijk als eerste wedstrijd bij de A's mogen starten viel dit niet echt mee. Ik heb mijn middag eten twee maal genutigd denk ik. Maar volgend jaar wil ik wat meer competitie doen en daarom is zo'n vwfje niet slecht.onasty wrote:waart gij dan "emile" aka "snickske" ofzoiets?govaert wrote:lookbiker wrote: In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijken
Daar heb je volkomen gelijk in, maar een snotter van 17 kan moeilijk al zo'n beest van een fiets hebben hè. Ik vind het frame gewoon niet zo mooi, wat natuurlijk niets afneemt aan de rijeigenschappen natuurlijk. Mijn beide buren hebben/hadden er een en zijn er zeer tevreden van! Maar mij staat eerder je perfect uitgebalanseerde speclist aan
![]()
PS: Ik was diegene met de meeste supporters, die niet altijd gesmaakt werden door iedereen., kvond het wel grappig eigelijk, die gasten met hunne knuppel en die toeter
Dat was ik inderdaad, mijn naam is Emiel Govaert. Die mannen waren kameraden van de scouts en ze wouden eens komen kijken. Natuurlijk als eerste wedstrijd bij de A's mogen starten viel dit niet echt mee. Ik heb mijn middag eten twee maal genutigd denk ik. Maar volgend jaar wil ik wat meer competitie doen en daarom is zo'n vwfje niet slecht. Gij vond het misschien grappig maar zo'n zuurpruim die naast mij moest starten begon neig te neuten. Dit gezegd zijnde terug on topic zeker!!!onasty wrote:waart gij dan "emile" aka "snickske" ofzoiets?govaert wrote:lookbiker wrote: In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijken
![]()
PS: Ik was diegene met de meeste supporters, die niet altijd gesmaakt werden door iedereen., kvond het wel grappig eigelijk, die gasten met hunne knuppel en die toeter
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Er is meer in de wereld aan knappe bikes dan look alleen beste lookbiker.lookbiker wrote:In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijkengovaert wrote: Heb hem gisteren in serskamp ook gezien, vette bike. Maar voor mij net dat beetje te ''plastiek''.
Vind het knappe hardtails maar ben er nu ook weer niet de kop van in zeker nu niet meer gezien ze meermaals opduiken.
Vind het redelijk denigrerend ten opzicht van uw medebikers of beter gezegd ex-medebikers dergelijke opmerkingen.
Speel aub de bal niet de man.
BTW in uw profiel "mijn bike" is gelukkig met één l en twee k's.
Code: Select all
Mijn bike: Geen, gellukig maaren nu "back on track "
- cubemaster
- Mountainbiker
Ten eerste: gij hebt u nog nooit misschreven zeker mister perfectDr.Gonzo wrote:Er is meer in de wereld aan knappe bikes dan look alleen beste lookbiker.lookbiker wrote:In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijkengovaert wrote: Heb hem gisteren in serskamp ook gezien, vette bike. Maar voor mij net dat beetje te ''plastiek''.
Vind het knappe hardtails maar ben er nu ook weer niet de kop van in zeker nu niet meer gezien ze meermaals opduiken.
Vind het redelijk denigrerend ten opzicht van uw medebikers of beter gezegd ex-medebikers dergelijke opmerkingen.
Speel aub de bal niet de man.![]()
BTW in uw profiel "mijn bike" is gelukkig met één l en twee k's.![]()
Code: Select all
en nu "back on track "
Ten tweede: Govaert is mijn buurman waarmee ik af en toe ging trainen en kan gerust tegen wat geplaag
Ten derde: janet, toen ge achter die bar ends kwam had ge zo veel noten niet op uwen zang. Gellukig maar voor u.
Schrijven is niet belangrijk tis rekenen dat je moet kunnen om ergens te komen.