pimp wrote:amai heeft dee da voor u willen schrijven ?
Roc d'Azur 2008 - wie gaat?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Als ge weet dat ge op een boogscheut van de start op een camping kunt staan voor 2 keer nix, met douches en alle andere faciliteiten, dan zou je moeten gek zijn om wild te parkeren.hoekske wrote:Ik heb mij op de laatste moment nog een pack kunnen bemachtigen![]()
Ik rij met de camionette naar ginds. Is het mogelijk om die daar ergens te stationneren en erin te overnachten of zijn ze daar streng in het "wildcamperen"
Camping Pont d'Argens, RN98, 83370 Saint-Aygulf
Alle koersen passeren aan de camping en voor 95% MTBikers uit alle hoeken van Europa!
- Mister T.
- Mountainbiker
Jawaddedadde!
Men zei me al dat de RA mooi was, maar zoooooo mooi?
Man, man, man, was me dat echt mountainbiken!!
Eerste lichting foto's staan al op de site van de club: http://blog.brigandsbikers.com/?p=330
Verslagje volgt nog.
'k ga nu effe gaan boeken voor volgende jaar
Men zei me al dat de RA mooi was, maar zoooooo mooi?
Man, man, man, was me dat echt mountainbiken!!
Eerste lichting foto's staan al op de site van de club: http://blog.brigandsbikers.com/?p=330
Verslagje volgt nog.
'k ga nu effe gaan boeken voor volgende jaar
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Iemand een idee waar je de foto's online kunt terugvinden/bestellen ?
Ik ben verschillende keren fotografen met zo'n bordje van hun website voorbijgereden, maar herinner me niet meer wat deze was.
Fieldbiker
Ik ben verschillende keren fotografen met zo'n bordje van hun website voorbijgereden, maar herinner me niet meer wat deze was.
Fieldbiker