+- 300 fotokes gepost op www.cyclobike.be
mooi weer = mooie foto's
11/10/08 Merelbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- pater lieven
- Mountainbiker
Gisteren de 45km gereden in een schitterend zonnetje!!!Heel mooie tt met alles erop en eraan voor elk wat wils, prima bepijling, bevoorrading dik orde, voldoende slangen aan afspuitinstallatie, en zeer positief de gratis fietsparking.Ook zeer gezellige aprés.
Aan de organisatie doe zo voort!!!Proficiat.
PS: Na ong. 5km na vertrek stond er iemand in blauwe fietsuitrusting foto's te nemen rond 9.40u waar kunnen wij deze bekijken? Zijn niet die van cyclobike want daar zijn ze niet terug te vinden.
Spoedig herstel gewenst aan Jacques van Unitas!!!
Aan de organisatie doe zo voort!!!Proficiat.
PS: Na ong. 5km na vertrek stond er iemand in blauwe fietsuitrusting foto's te nemen rond 9.40u waar kunnen wij deze bekijken? Zijn niet die van cyclobike want daar zijn ze niet terug te vinden.
Spoedig herstel gewenst aan Jacques van Unitas!!!
-
syscokalex
- Mountainbiker
Post by syscokalex »
Niemand in de gracht terecht gekomen aan de treinbalk?? Die lag super glibberig met de dauw héhé...
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Re: tt merelbeke
Post by Herder Firmie »
Dat is met alle plezier gedaan, meer dan wat 'bijstand' verlenen heb ik niet gedaan hoor.unitas wrote:[@ Herder Firmie: na de tocht hebben we gehoord dat er een Unitasser gevallen was wiens heup of bekken blijkbaar gebroken zou zijn. Ik weet niet of het effectief gebroken is, want het is van horen zeggen en ja, iedereen weet hoe snel een blauwe plek dan een gebroken been wordt... Ik hoop voor hem dat het niet te erg is, want als het inderdaad een gebroken heup is, dan zal dat wel een hele lange revalidatie worden.
Maar alleszins bedankt van de Unitassers om een clubmaat bij te staan!!!

Jacques heeft inderdaad zijn heup gebroken, juist na de tragel langs de Schelde op het kasseitje ging hij met de heup tegen de grond - is thuis maar toch zes weken platte rust is de diagnose van het UZ in Gent[/quote]
Dat valt wel tegen voor Jacques. Hopelijk gaat het herstel spoedig en kan hij snel terug de fiets op.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Zaterdag samen met Kurt en Nick gestart voor deze TT.
Organisatie prima in orde, duidelijike bepijling, uitgebreide bevoorrading, prima afspuitinstallatie, bewaakte fietsenstalling, sympa personeel, warme douche
1e gedeelte rit kon me niet zo bekoren. Tamelijk wat baan, wat gelukkig werd afgewisseld met veldwegels. Mistte stukje bos (maar misschien is dit in de streek schaars...).
2e gedeelte van de TT was beter, tamelijk veel off-road maar mi veel dezelfde stukken als vorig jaar.
Nadien nog aangename après gehad met enkele bikers van Nick zijn werk en met de talrijk aanwezige herders.
@Gevallen Unitas biker Jacques: spoedig herstel !
Organisatie prima in orde, duidelijike bepijling, uitgebreide bevoorrading, prima afspuitinstallatie, bewaakte fietsenstalling, sympa personeel, warme douche
1e gedeelte rit kon me niet zo bekoren. Tamelijk wat baan, wat gelukkig werd afgewisseld met veldwegels. Mistte stukje bos (maar misschien is dit in de streek schaars...).
2e gedeelte van de TT was beter, tamelijk veel off-road maar mi veel dezelfde stukken als vorig jaar.
Nadien nog aangename après gehad met enkele bikers van Nick zijn werk en met de talrijk aanwezige herders.
@Gevallen Unitas biker Jacques: spoedig herstel !
- Bhmountainracer
- Mountainbiker
Post by Bhmountainracer »
syscokalex wrote:Niemand in de gracht terecht gekomen aan de treinbalk?? Die lag super glibberig met de dauw héhé...
Hmm welke treinbalk herrinner me ze zelfs niet!!