bedankt Juliejulie wrote:Ik antwoord even voor hem, hij is Waal en zal het wel niet allemaal snappen wat jullie hem hier vragen![]()
het frame weegt 1,9 kilo en hij heeft het via een advertentie op de site van O2 bikers voor een appel en een ei gekocht.
Het frame is nog in prima staat, maar de rest dus niet, dus hij heeft flink ge-upgraded door een andere voorvork, crank, nieuw achterwiel etc te monteren.
Over de rij eigenschappen kan ik niet veel zeggen, anders dat het frame heel stijf is, maar toch nog comfortabel (dit zijn zijn woorden, ik heb er zelf niet mee gereden).
ultracraft pirana
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Benneke
- Mountainbiker
Re: pirana
Tzal nie zijninno wrote:hey
de kaders van pirana zijn nog altijd te koop bij ghislain cycles in bolderberg zolder
hij is de man achter de pirana fietsen
en rijd er zelf ook al min.10jaar mee
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik heb er vroeger nog zo twee gehad, hier is een foto van nr 2 ... nr 1 is minder spectaculair aan zijn einde gekomen
'k Moet er wel bijzeggen dat beide kaders telkens in garantie zijn omgewisseld en dat één van mijn maten nog altijd met nr 3 (occasioneel) rondrijdt. Esthetisch vind ik dat nog altijd één van de mooiste kaders ooit. Wat kosten die nog tegenwoordig ?

'k Moet er wel bijzeggen dat beide kaders telkens in garantie zijn omgewisseld en dat één van mijn maten nog altijd met nr 3 (occasioneel) rondrijdt. Esthetisch vind ik dat nog altijd één van de mooiste kaders ooit. Wat kosten die nog tegenwoordig ?