Voor de geïnteresseerden:
afstanden: 25-35-45km
inschr.: tussen 08u en 10u30 in de voetbalkantine (Lostraat)
parcours: richting Oostvleteren, Westvleteren (st sixtusabdij), Jagershof en de broeken.
Reninge ligt ver van Heuvelland en nog verder van de Vlaamse Ardennen, dus nul hoogtemeters maar wie nog in de streek is geweest weet dat de wind er ook een zeer lastige tocht kan van maken.
26/10/2008 Reninge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Surviver III
- Mountainbiker
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Gisteren in wijtschate(na 8jaar uit), volgende week Reninge.
Loopt dit ook door de Ijzervalei?
Ben van Houthulst, ken de streek, maar parcours niet. Wel de paters(Westvleteren).
Loopt dit ook door de Ijzervalei?
Ben van Houthulst, ken de streek, maar parcours niet. Wel de paters(Westvleteren).
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Zal aanwezig zijn en deelnemen natuurlijk. Heb de microbe terug te pakken maar nog veel werk aan de winkel.
Greetz
Greetz
RIT TE RENINGN
Hallo,
Ik zie het weer ferm zitten om er zondag een ferme lap op te geven en terug iedereen voorbij te steken. M'n fiets is terug hersteld en ik ben terug in topvorm. Hopelijk zijn m'n fiets makkers er deze keer (weer) bij en kunnen ze me volgen.
Ik zie het weer ferm zitten om er zondag een ferme lap op te geven en terug iedereen voorbij te steken. M'n fiets is terug hersteld en ik ben terug in topvorm. Hopelijk zijn m'n fiets makkers er deze keer (weer) bij en kunnen ze me volgen.
Re: RIT TE RENINGN
DekIjzer wrote:Hallo,
Binnenkort is het weer herstvakantie zekers?