12/10/2008 MOL-MILLEGEM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Van sunparks naar mol-millegem, niet ver, dus naar den dezen.
Eerst de 25 gedaan wegens een (beetje) tijdsgebrek, was voor mij heel goed en eigenlijk, die tweede bospassage was schitterend.
Eigenlijk niet zo veel tarmac gehad. Daarna nog eens de kidstourafstand
afgehaspeld
Kwestie van toch een beetje kilometers in de benen
te hebben.
Voor de locals waarschijnlijk gewone kost zo'n TT, bij ons
in West-Vlaanderen vind je dit niet, dus mij hoor je niet klagen.
Eerst de 25 gedaan wegens een (beetje) tijdsgebrek, was voor mij heel goed en eigenlijk, die tweede bospassage was schitterend.
Eigenlijk niet zo veel tarmac gehad. Daarna nog eens de kidstourafstand
afgehaspeld
te hebben.
Voor de locals waarschijnlijk gewone kost zo'n TT, bij ons
in West-Vlaanderen vind je dit niet, dus mij hoor je niet klagen.
- full speed down
- Mountainbiker
Post by full speed down »
dat gem. klopt effectief,ik ben verbaasd dat nog niemand dit bevestigd heeft,niet dat dit belangrijk is,maar het komt precies over dat er overdreven is,we waren nochthans met een behoorlijk groepje en waren naar mijn mening steeds hoffelijk int passeren van minder snelle collegas het was gewoon plezant,tot de volgende!!
kawa wrote:Lijken mij toch niet heel erg overdreven, op die van 27 na...tweety wrote:Hier wordt echt zeer veel over de GEM SNELHEID gelogen ofwel klopt mijn tellertje niet.
Andere, 20-24, lijken mij normaal voor deze "snelwegtocht"
Mooie stukken in deze tocht, al moet ik mijn medebikers gelijk geven, er zaten toch teveel saaie en verharde stukken in.
Tuurlijk kan dat gemiddelde. De posts zijn verwijderd daaromtrent. Dus deze gaan ook wel weg. Maar daar bestaan ook wel andere topics over natuurlijk om er verder over te discussieren
.
De snelheden in Lommel (chrono) lagen zo tss de 24 en de 30,5km/h gemiddeld en dat is ongeveer hetzelfde terrein. Dus tuurlijk kan dat, helemaal niet abnormaal.
De snelheden in Lommel (chrono) lagen zo tss de 24 en de 30,5km/h gemiddeld en dat is ongeveer hetzelfde terrein. Dus tuurlijk kan dat, helemaal niet abnormaal.
Gem van 27.2 kan best. Wij hebben met 3 bikers samen de 93 gereden in een AVS van 26.5 en onze drie tellers verschilde onderling niet veel.[/quote][/code]Hemd wrote:Tuurlijk kan dat gemiddelde. De posts zijn verwijderd daaromtrent. Dus deze gaan ook wel weg. Maar daar bestaan ook wel andere topics over natuurlijk om er verder over te discussieren.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Tuurlijk kan dat gemiddalde , sommige zijn echt jaloers precies , had avs van 24 op de 93 km , wel alles alleen gereden op de laatste 8 km na.
Goed zat voor mij , en als ze het niet geloven , k zal een fotoke maken van de km teller , ze staan er nog op de km .

Goed zat voor mij , en als ze het niet geloven , k zal een fotoke maken van de km teller , ze staan er nog op de km .