Organisatie tiptop; soep achteraf was leuk, maar waarom altijd die hotdogs op het einde; wie krijgt die rommel binnen na 2-3 uur sporten?
C.
Post by Motorbiker »
Post by Lichterveldenaere »
Post by den wakkere bakker gits »

Post by Computermanneke »
Strange, was daar op dat uur ook en de eersten vetrokken toch rond 7.30 zonder problemen, ik geloof niet dat er iemand van de organisatie vertelde dat je pas om 8.00 mocht vertrekken?Computermanneke wrote:Hallo,
Heb gisteren naar die rit geweest. Ik vond het een goeie rit met veel offroad en veel bergop en bergaf.
Wat ik heel spijtig vond is dat er op het forum stond
" We hebben deze keer aan de vroege starters gedacht je kan dus starten vanaf 7u "
NIETS VAN WAAR dus ! Ik ben daarvoor speciaal om 6 u opgestaan om dan de groten van 67km te doen. (ik moest op tijd thuis zijn) Ik heb daarvoor 55 km in de auto gezeten om tegen 7u20 ter plaatse te zijn. Wat zie ik daar staan : ER KAN PAS GESTART WORDEN OM 8U ... Wel ik had veel zin om terug naar huis te rijden . Was daar echt niet mee tevreden zenne.
Ik heb toch geen enkel pijltje gemist, in het donker 's morgens vroeg en met de ochtendmist is het natuurlijk moeilijker om een pijl in het bos op te merkenComputermanneke wrote:Ik vond het een goede rit maar de bepeiling vond ik ondermaats. In de bossen was het geen mountainbiketocht maar een mountainbikezoektocht , was de snelheid toch een heel stuk achteruit deed gaan. (telkens stoppen of veel vertragen om een pijl te zoeken tussen de takken) Je moet ik zo'n bos veel meer pijltjes zetten en linten spannen zodat de mtb'ers goed weten waar ze moeten rijden.
Ik moet zeggen echt veel volk was er ook niet.
señor cartero, ik denk dat we in het begin nog een stukje hebben samengereden en aan de eerste bevoorrading nog even hebben staan praten, Ik denk dat je een broek van Lotto aan had. Ik reed met een zwarte Ridley en blauwe vestseñor cartero wrote:Ook de 68 km afgehaspeld!
Heel mooie tocht met veel bos (vooral privé bos)!
De kritiek vind ik hier onterecht!
Ik denk ook dat in deze streek het maximum offroad er werd uitgehaald!
Dit is hier de Ardennen nie hé... (De vlaamse versie misschien wel, maar de echte Ardennen...???)
Na Heestert gisteren (70 km + heen en terug van en naar huis = 87 km) zit het met deze tocht erbij (68 km + heen en terug naar huis 91 km) goed in de benen!
-Soep en hotdog waren welgekomen na de tocht!
Proficiat aan de uitstekende organisatie!
Tot volgend jaar!
quicky wrote:deze morgen naar Waregem afgezakt. Om 8u gestart met 4 man en we zouden gezien tijdsgebrek de twee eerste lusjes overslaan en daarna de 61 volledig volgen. Ik schat zowat 20% offroad en 80% verhard, als we de paadjes met grasdallen dan nog als offroad meerekenen.
Voor het grootste deel van dedeelnemers zal dat waarschijnlijk zwaar genoeg geweest zijn, maar een mountainbiketocht moet toch geen wegrit zijn? Een tip voor de anders degelijke organisatie, kort de afstand in en zorg voor groter mountainbikegehalte. Wat voor zin heeft het om tot Nokere en Kruishoutem te rijden als daar niets offroad ingestoken wordt....
quicky, dit vind ik voor iemand als jij die zelf medeorganisator bent van de TT vorige week in Brakel toch erover. Tuurlijk word een tocht georganiseerd om de clubkas te spijzen. Het zou er nog aan mankeren, als je dit met verlies moet doen, jullie doen dit toch ook niet? De organisatie heeft maanden lobbywerk gehad met de eigenaars van de privebossen om een éénmalige passage te kunnen verkrijgen. Dat deze streek van Vlaanderen grotendeels ontbost en verkavelt is tov Brakel, toont toch dat er zeker inspanning gelevert is om er iets moois van te maken. Om dan te durven beweren dat er niet gezorgd word voor een mooi parcours??? Of hanteer je het principe, "eigen kind, schoonste kind"? Je weet ook hoeveel weken tijd er nodig is om alles in orde te krijgen. Ivm de kostprijs, de club is niet aangesloten bij de Wielerbond, maar in de Triatlonbond. Vandaar kan er geen korting hiervoor worden gegeven. Met een wielerlicentie krijg je ook geen korting op recreatieve duatlons en triatlons. Maar je kreeg aan de finish toch voldoening met gratis verse soep, hotdogs. En de St-Bernardus smaakte toch ook.quicky wrote: De organisatie kiest duidelijk voor een groot aantal deelnemers (kassa kassa...) ten koste van een mooi parcours. 4€ inschrijving vond ik dan ook te veel, zeker voor leden van een of andere wielerbond die reeds verzekerd zijn. Onderscheid in inschrijvingsprijs zou wenselijk zijn.
Anderen zullen er waarschijnlijk een andere mening op na houden, maar voor mij was dit de eerste en de laatse deelname.
Toch bedankt voor de inspanning en de organisatie.