12/10/08 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Heb deze tocht spijtig genoeg moeten missen...

Heeft er iemand misschien de GPS route opgeslagen? [-o<

Thanks in advance!
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

ik ben mijn helm & mutske kwijtgeraakt op de parking (voetbalveld opt einde links van goal).
Ben deze waarschijnlijk vergeten in auto leggen. Moest iemand deze tegenkomen of weten wie ze heeft. Laat me dan aub iets weten.

mvg
Tobias
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

dubbele post
Last edited by tabias on Sun 12 Oct 2008 15:37, edited 1 time in total.
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Fozzie wrote:Heel schoon toerke.

Enig minpuntje was misschien de inschrijving: er was nogal wat onduidelijkheid over de 2 papiertjes??? Wij hebben maar ééntje ingevuld.

Voor de rest alles dik in orde. =D> =D> =D>
Blijkbaar gaat het slecht bij WBV en moeten ze aan extra leden komen. Ik had geen zin om 2 keer aan te schuiven. Gewoon betalen en vertrekken, heb al 25 vergunningen.

De toertocht was zeer mooi, enkele mooie singeltracks. Enkel de opstroppingen zijn zeer jammer, een klein stukje niet kunnen doen in de losse zand omdat iemand het nodig vond de bomen te snoeien. De meeste hebben altijd opmerkingen hoe dat ze voorbij gestoken worden, maar als je niet boven raakt op een heuveltje blijf dan aub niet in het minnden van het pad lopen. Niet iedereen moet afstappen op een heuveltje, er zijn mensen die graag omhoog rijden!
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Het was gewoon geweldig, gehoord dat er 1200man (en vrouwen) waren.
en dat er zelfs een paar van de kanten van kortrijk tussen zaten.
volgend jaar staat al dik in 't rood genoteerd.
grt. jo
Stevie!
Mountainbiker

Post by Stevie! »

Net als vorig jaar: zalige toer! =D>
Veel single tracks, goeie bevoorrading.
CU next year!! :-D
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

De toertocht was zeer mooi, enkele mooie singeltracks. Enkel de opstroppingen zijn zeer jammer, . De meeste hebben altijd opmerkingen hoe dat ze voorbij gestoken worden, maar als je niet boven raakt op een heuveltje blijf dan aub niet in het midden van het pad lopen. Niet iedereen moet afstappen op een heuveltje, er zijn mensen die graag omhoog rijden!

yep en de gene die omhoog rijden zijn ook gewone mensen.wij hebben echter geen problemen met voorbijsteken gewoon effe zeggen (niet roepen of tieren) aan welke kant je ze gaat inhalen . enkel bij korte stijle hellingen zijn er altijd die hunne bike lekker breed maken zodat iedereen moet afstappen. maar toch niet vergeten het is geen wedstrijd volgende keer een uurtje later vertrekken dan heb je minder problemen met de drukte.
effe de gegevens 42.50 km 19.65 avs
voor 2 oude putratten niet slecht.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Geweldige tocht met al die single tracks. Kwou er de 60 doen tesamen met Sportyboy maar we hebben ons een beetje doodgetrapt op de zware ondergrond. Ik vreesde voor de bevoorrading omdat we bij het begin een wafeltje kregen. Kheb al een paar tochten gedaan waarbij je onderwegen nog alleen maar kon drinken. Eens hier aangekomen aan de bevoorrading stond ik echt versteld. Al dat lekkers (zeker het soepje) en dat maar voor €3... Proficiat voor de organisatie. Volgend jaar indien mogelijk kom ik zeker terug !!!
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Nog effe vergeten, mensen, als je aan je Mtb sleuteld, doe dat dan langs de binnenkant van de bocht. Er stonden er een paar zeer gevaarlijk langs de buitenkant in een blinde bocht... Ik denk wel dat die nog geraakt zijn geweest. Ook nog, terug omhoog klimmen in een stijle afdaling (in het stukje "moeilijk") is NOT DONE. Ik kon nog optijd remmen maar die achter mij... met de nodige gevloek tot gevolg.
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

Eén van de mooiere tt'en die ik al gereden heb!
Alles was dik dik in orde. Mooi parcours dat bijna uitsluitend offroad én singletrack was. Chapeau aan de organisatie!

En lang leve de return van de SOEP!! Like the old days :)

Ook bedankt aan de man die voor de foto's zorgde! Sorry dat ik en mijn twee dames zo vaak in beeld kwamen :-D

Tot volgend jaar! 8)
Post Reply