Als het dezelfde toer van verleden jaar is kan je inpikken aan de kaaie,
100 tal meter voorbij de oude gebouwen van Fangio naar Zedelgem toe gaat de tocht daar links in om dan vervolgens bergaf te rijden tot in de
boerderij
11/10/08 ichtegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
the iceman
- Mountainbiker
Post by the iceman »
eentje in eigen streek !!
dus moet ik aanwezig zijn heb speciaal mijn agenda aangepast
kga aanzetten in bovekerke en de 47 doen dus da zal iets van rond de 55 a 60 km worden denk ik
kga aanzetten in bovekerke en de 47 doen dus da zal iets van rond de 55 a 60 km worden denk ik
-
gouden leeuwke
- Mountainbiker
Post by gouden leeuwke »
ze doen inderdaad het cyclocrossterrein van eernegem aan.Heb de pijltjes zien hangen vandaag want ik zal er ook over vlammen met mijne nagelnieuwe cyclocross x-fire.afspraak morgen groeten gouden leeuwke
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
vanmorgen gereden zeer snelle tocht
. me velo lat were zen oren hangen
de remmen magura marta sl lekken olie gelik zot .
wukke brol is da 
-
the iceman
- Mountainbiker
Post by the iceman »
idd een zeer vlug parkoer dikke duim voor de organisatie
de bepijling was heel goed ! en het cyclo cross stuk in eernegem wos ferm geestig
thanks and c u next year !
Last edited by spuiterke on Mon 13 Oct 2008 18:21, edited 1 time in total.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Gisterenmorgen rond 8.30 vertrokken daar voor een leuke rit in de streek mooi tempo kunnen aanhouden want het lag goed. Dan voor de eerste bevoorrading in twee snelle mannen hun wiel gesprongen en dan na die bevoorrading hetzelfde gedaan tot de volgende. Wel geen kop gedaan want als je 38 km/h in het wiel rijd heb je niet veel zin om over te pakken
. Dan de tocht verder uitgereden met mijn twee poggio collega's. Ik kwam van thuis en op een kilometer of drie van het einde dus ong 52 in totaal begon ik de benen wel te voelen. Aangezien ik al drie weken geen fiets meer gezien heb en in heel de maand augustus twee keer gebiked heb(examens). Van plan om deze winter mijn tochtjes mee te pikken zodat de uithouding wat beter wordt. Nu avs van ongeveer 26
Heel content van de tocht de organisatie heeft het beste uit de streek gehaald. Goede bevoorradingen echt alles was perfect in orde. Tocht krijgt van mij een 8,5/10
grtz poggio roy
Heel content van de tocht de organisatie heeft het beste uit de streek gehaald. Goede bevoorradingen echt alles was perfect in orde. Tocht krijgt van mij een 8,5/10
grtz poggio roy