een van de organisators mailde dit naar me.....:
De tocht van 66 km begint na een 3-tal km met klimmen en dalen. Het exacte aantal hoogtemeters hebben we niet (zou +/- 700m moeten zijn).
De tocht gaat langs Kortenberg, Everberg, Meerbeek, Bertem (prachtig op en af), Korbeek-Dijle, Oud-Heverlee, Bertem, Meerbeek en weer Kortenberg. De laatste 5-tal km zijn nog wat verharde wegen.
Deze richting hebben we ook al gedeeltelijk gevolgd in onze tochten van van 2 en 3 jaar geleden. Het grote voordeel dat wij zoeken is om steeds ook deze bos- en landwegen te volgen die zelfs bij rotweer toch te berijden zijn (geen modderpoelen). Er zijn twee bevoorradingen voorzien met banaan, appelsien, cake, wafels, speculoos en Maximize energierepen. Drank in de bevoorading is water of Maximize Isomax dorstlesser. EHBO en Shimano-hulppost aan de algemene bevoorrading.
Er is een bike-parking, een afspuitstand en een expo-zone bij start-en aankomstzone. Er zijn aparte douches voor dames en heren. Er is een ruime parking voorzien op een paar 10-tientallen meters van de startzone.
12/10/2008 kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- THE_MaRiJn
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Ik ga die meiden eens rap uit mijn filmke "knippen"DT fan wrote:Een prachtrit en toch loodzwaar vond ik. De stella achteraf was ook prima en geserveerd door leuke meiden en dit voor gammele euro!!!
Graag zou ik hier volgend jaar terug komen.
Dream Theater fan.
Tot binnen 5 minutjes...
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Hier fotokes geknipt uit de filmbeelden.DT fan wrote:De stella achteraf was ook prima en geserveerd door leuke meiden
Dream Theater fan.
In begin van de week komen er meerdere filmkes van 10 min op het net te staan. Van voor - tijdens - en na de TT.
Fons Moors