28/09/08 Kessel-Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Fred83 wrote:
Wist ik niet dat ze dat al hebben gehad, dacht thans dat dit een oplossing zou kunnen zijn want je kan tenslotte met je pc maar 1 keer stemmen (doen via ip off mac adres (denk wel dat dit mogelijk is en niet mits een cookie want das wissen en weer stemmen). Op die manier is het toch niet makkelijk het systeem te verkrachten, allé denk ik toch..
Op MAC adres kan al niet ;).
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ge moet het anders keren, quoteren is niet goed want emoties gaan meespelen, zeker alst over je eigen TT gaat ;-) ik ken mezelf :-)

Vraag wat een GOEDE TT inhoud ...
Bluebiker
Mountainbiker

Post by Bluebiker »

Bij deze toch een kleine reactie namens de organisatie.
Eerst en vooral wil ik iedereen danken voor de talrijke opkomst afgelopen zondag. =D>

Het is inderdaad zo dat onze route over grote delen gelijk loopt met de Bloso-route.
De Pynnock Bloso-route bestaat echter nog maar 2 jaar, en je kan moeilijk van een toertocht verwachten dat de volledige omloop veranderd wordt omdat er intussen ook Bloso-pijltjes staan. De komst van de Bloso-route heeft de organisatie van onze toertocht echter niet vergemakkelijkt. Integendeel, er zijn zoals al eerder vermeld op dit forum extra regeltjes bijgekomen. Zo zal je merken dat we bijvoorbeeld nergens in de tegenovergestelde richting van de Bloso-route rijden.

Een aantal mensen heeft opgemerkt dat de route iets anders was dan vorig jaar. Dit komt omdat we om een goedkeuring te krijgen de laatste weken!! een aantal stukken hebben moeten wijzigen omwille van wegwerkzaamheden. Als gevolg ook een afwijking van het vooropgestelde km-aantal (ik weet het, het is geen excuus voor een afwijking van 5 km).

Bij de bevoorrading heeft iedereen tot en met de laatste kunnen genieten van sportdrank, banaan en appelsien. Enkel de cakejes en wafeltjes waren niet meer beschikbaar voor de laatste 100 passanten. We zullen naar volgend jaar toe wat extra patisserie voorzien.

Ook de bewegwijzering richting startplaats kan inderdaad beter.

Een laatste puntje waar ik op wil reageren is het inschrijvingsgeld. Deze prijs wordt vastgelegd door de Vlaamse wielrijdersbond voor de aangesloten organisaties. Een klein overzicht van wat je hiervoor terug krijgt:
- verzekering
- bijdrage Vlaamse wielrijdersbond
- leuke tocht met een paar mooie hellingen van de Kesselse bergen
- ophalen van mountainbike en rijder bij panne
- transport van en naar ziekenhuis (indien u dit mocht wensen, maar hopelijk heeft u hier geen gebruik van hoeven te maken)
- bevoorrading met sportdrank, fruit (en wafeltje)
- afspuitstand
- warme douche

Namens de organisatie nogmaals dank voor de vele reacties op dit forum en tot volgend jaar!!! (o)
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

iemand een idee waar de foto's die onderweg getrokken, terug te vinden zijn ?
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Mag je de bloso routes niet in omgekeerde richting doen? Of is dat enkel wanneer toertochten erover gaan?

Ik ben namelijk vanavond nog even gaan rijden, berg op, berg terug af, voor het interessantste stuk van het parcours.
Bluebiker
Mountainbiker

Post by Bluebiker »

zikje wrote:Mag je de bloso routes niet in omgekeerde richting doen? Of is dat enkel wanneer toertochten erover gaan?
In de meeste gemeentes (zoals Holsbeek) mag je bij een georganiseerde toertocht niet tegen de richting in. Uiteraard mag je dit wel als je gewoon alleen of in groep gaat rijden.
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

Er hangen nog altijd gele pijltjes op de omloop [-X mannen FOEI FOEI weghalen die handel en het is er niet één maat vele
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

Er hangen nog altijd gele pijltjes op de omloop [-X mannen FOEI FOEI weghalen die handel en het is er niet één maat vele
Post Reply