Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

P wrote:Na zaterdag eerste groepstraining !!
Verzamelen 9u aan de sporthal :bounce:
-
Kan er spijtig genoeg niet bijzijn. :(
Zit sinds gisteren thuis met een maag- en darmontsteking.
Deze week verplichte rustweek. En als ik zaterdag beter ben zal ik eerst mogen gaan werken.

Volgende groepstraining, mocht er niks tussenkomen, zeker van de partij.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

amai, eindelijk hebben ze es nen deftige site. =D>
Nu de foto's van 2007 nog die ze al een jaar 'weldra gaan plaatsen' :drunk:
Morgen ga ik ook es meetrainen. De Mad Max wat gezelschap houden... :wink:
vinni
Mountainbiker

Post by vinni »

Aan iedereen die meedoet chapeau!
Ik zou zelf ook graag meedoen maar ben 19 jaar en zowel sportdokter als trainer raden mij aan nog enkele jaren te wachten. Zeker omdat ik als wegcoureur en pas moet staan in Maart. Maar echt RESPECT aan alle deelnemers.
Ik kom zeker kijken.
Grtz
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

En wie was er op de groepstraining????
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

... Ikke, en den :evil: was er uiteraard ook... Voor de rest ken ik er nie veel van naam. Maar een fotooke vd aanwezigen staat al op hunne site. Het lopen ging goed samen, maar bij het biken werd de groep al snel uiteen geslagen, zeker op de vettigste stukken waren er een paar fameuze modderduivels bij die deftig doorpeesden... :drunk: Maar er werd altijd wel weer ergens gewacht zodat we al bij al toch (bijna) met z'n allen aankwamen na den 1e toer... Den 2e heb ik wijselijk gepast wegens de TT vandaag in Mol =P~
P
Mountainbiker

Post by P »

Ik was er ook, zalige training !!

Voor het lopen heb ik maar als pacer gespeeld , rustig tempo rond de 5'/km , anders is het geen groepstraining hé.
Voor het fietsen ligt dat iets moeilijker, iemand die de passages goed kent, fietst daar iets vlotter door. Maar er werd steeds goed op de rest gewacht !! Tweede rondje eens goed doorgetrokken, samen met Benny Coopmans... Op 1u01 waren we rond ... beestige fietser die Benny !!

Knappe vernieuwde site trouwens !!
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

GODVERDOEMME tis alsof den duvel er nu al mee aant spelen is maar ik zit hier in de laatste rechte lijn naar de hel en schaar weer een dikke valling op. Da wordt goe uitzweten onder den dons maar morgen toch weer efkes den bike op. Train ze nog maatjes en verzorgt uw eigen, ik weet wa dak zeg! :evil:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

MAD MAX wrote:GODVERDOEMME tis alsof den duvel er nu al mee aant spelen is maar ik zit hier in de laatste rechte lijn naar de hel en schaar weer een dikke valling op. Da wordt goe uitzweten onder den dons maar morgen toch weer efkes den bike op. Train ze nog maatjes en verzorgt uw eigen, ik weet wa dak zeg! :evil:
idd, en ge zit mij een dan beetje aan te steken overdag.. :( ik zit hier ook al te snotteren en te niezen. :cry: :cry:
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

En de klok die tikte voort!

Deze week een rust(ige) week en dan nog 6 weken keihard trainen, met daarna 2 weken taper!!

Bart
Post Reply