Bikesport.be
Das goederen bestellen - geld van je rekening zien gaan - reeds 2 weken aan het wachten...
Op email antwoorden ze niet
Bikesport.be
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Nu onlangs iets soortgelijks aan de hand gehad maar wel met DVD's. Ook zogezegd door de Post kwijtgespeeld naar een trackingnummer gevraagd en gezegd dat het de eerste en laatste keer ging zijn dat ik er iets ging bestellen en dat er toch wel een commerciële geste vanaf kon. De week erna ne mail dat mijn pakket toch opnieuw werd opgestuurd wel me maar 1 spindle ipv 2 ma kheb er toch nog winst aan. Wel geen trackingnummer gekregen dus dat sterkte mij ook in mijn vermoeden dat er nooit iets is opgestuurd geweest.
Maar het codewoord naar bedrijven toe is commerciële geste, dan krijgde altijd wel iets.
Maar het codewoord naar bedrijven toe is commerciële geste, dan krijgde altijd wel iets.
Heb onlangs voor de derde maal iets besteld bij bikesport.be, en voor de derde maal werd mijn bestelling de dag erop al geleverd !
Bij de laatste bestelling zaten er northwave celcius schoenen bij. Op hun site zag zowel het nieuwe model als het oude model. Er zit - denk ik - niet veel verschil op, maar de oude zijn 10 € goedkoper.
Groot was mijn verbazing dan ook, dat ik niet de oude - die ik besteld had - in doos terugvond, maar wel de nieuwe. Heb die 10 € extra niet moeten opleggen.
Maw, mij hoor je over bikesport niet klagen.
Bij de laatste bestelling zaten er northwave celcius schoenen bij. Op hun site zag zowel het nieuwe model als het oude model. Er zit - denk ik - niet veel verschil op, maar de oude zijn 10 € goedkoper.
Groot was mijn verbazing dan ook, dat ik niet de oude - die ik besteld had - in doos terugvond, maar wel de nieuwe. Heb die 10 € extra niet moeten opleggen.
Maw, mij hoor je over bikesport niet klagen.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik heb via telefoon een momentsleutel besteld
(gelukkig niekx betaald of voorshoten moeten geven)
oké binnen 10dagen bel je effe terug en hij zal er zijn
naa 6 weeken wacht ik nog steeds,heb gellukig via andere persoon ne sleutel kunnen vast krijgen
das toch nie professionneel van die gasten
(gelukkig niekx betaald of voorshoten moeten geven)
oké binnen 10dagen bel je effe terug en hij zal er zijn
naa 6 weeken wacht ik nog steeds,heb gellukig via andere persoon ne sleutel kunnen vast krijgen
das toch nie professionneel van die gasten
-
snellebeentjes
- Mountainbiker