Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

hallo ik ben er efkes nie goe van [-o< zo wat ik hier lees , zijn we straks met een heel peleton :wink: maar voor ons zal dat om 8.10u zijn ik moet enkele mannen gaan ophalen :oops: anders moet ik nog om 6.u vertrekken [-X
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

blade wrote:hallo ik ben er efkes nie goe van [-o< zo wat ik hier lees , zijn we straks met een heel peleton :wink: maar voor ons zal dat om 8.10u zijn ik moet enkele mannen gaan ophalen :oops: anders moet ik nog om 6.u vertrekken [-X
We zullen wel efkens wachten, kunnen we al een klapken doen met de rest. We zien je daar wel. De Gunther leek mij in vorm te zijn (aan den Brico), dus het zal weeral vlammen worden de zondag. :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens amuseer jullie met dat goed weer,zal ik ook doen ,zit namelijk weekend in EuroDisney heb wel wat spijt met het goede weer nu..
Vandeweek ook niets kunnen rijden, mijn vader mogen binnenvoeren met klein hartattackske is al aan de betere hand nu zenne.
Dacht van de week zeker 2x te rijden, ge ziet het lot besliste er anders over
Tot volgend wknd zekers en mannen BLIJF RECHT Hé [-o<
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Denk da ik volgende week ietsje verder ga kijken euhm rijden dan mijn neus lang is :roll: Deze ziet er mij mooi ritje uit, als er mannen zijn die da ook zien zitten laat iets weten hé http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=40434
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

ik ga vantweekend eens een eerste testje doen om te zien hoe mijn elleboog het verteert om op de velo te zitten
hopelijk lukt het wat want heb er genoeg van! al dat binnenzitten en nix doen. ik wist niet dat ik zo(te?)veel energie had als ik geen uitlaatklep heb :-)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jaja ik verschoot er toch van de zondag [-o< met 10 man en eee ik heb alles moeten geven om den toer uit te rijden #-o maar allee ik heb niet moeten klagen juist de laatste 3a5km dat waren mijn laatste maar voor mij de zwaarste :cry: meer zou ik niet meer kunnen doen hebben, maar toch ne keer plezant met zo een peletoneke =D> allee jongens tot de volgende keer????????? ik hoop dat ik tegen dan hmhm scherper sta 8)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Hoe is het Gunther niet te veel pijn na je val van gisteren?
Het was wel eens plezant met zo'n aantal, en met zo'n goed weer,
mag de hele winter zo zijn maar dat kan niet hé :roll:

Volgende week misschien is een rustiger tochtje, heb gezien dat het in Aalter is, heb daar al eens gereden en is wel heel mooi, zeer veel bos en toch een paar technische stukskens. Ik zal zien wat de rest doet, kan wel alleen maar de zaterdag.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Oei toch niet te erg Gunther hoop ik, zal toch niet in een spoor geweest zijn zekers,als ik zie langs waar ze reden, daar zijn er al wat. De bike niet beschadigd.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Hoe is het Gunther niet te veel pijn na je val van gisteren?
Het was wel eens plezant met zo'n aantal, en met zo'n goed weer,
mag de hele winter zo zijn maar dat kan niet hé :roll:

Volgende week misschien is een rustiger tochtje, heb gezien dat het in Aalter is, heb daar al eens gereden en is wel heel mooi, zeer veel bos en toch een paar technische stukskens. Ik zal zien wat de rest doet, kan wel alleen maar de zaterdag.
Valt wel nog mee juist mijn heup en vanmorgen ook mijn schouder daar heb ik het meeste last van op mijn werk #-o ja het was een mooie duik amai zeg mijn ligt ging toch wel effe uit zo een smak op mijn hoofd .
En inderdaad Laagvlieger het was in een spoor in een afdaling met redelijk wat snelheid gelukkig heeft mijn bike geen schade opgelopen en de rest dat geneest wel .

Voor de rest weer leuke nieuwe mensen ontmoet in ons groepje =D> en een mooie tocht =D> goed geamuzeerd =D> =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gisteren mooi tochtje !

Buiten dat ik me in't begin serieus heb opgeblazen (letterlijk en figuurlijk ;-) :lol: ) zeer veel plezier gehad !!

En blade en zijn maat =D> (o) leuke kerels !

Volgend weekend zal't voor mij ook enkel zaterdag lukken voorlopig met Tim en normaal ook met Eagle ... zijn er nog kandidaten voor zaterdag ? Laat maar weten ik ben al op zoek naar een leuke tocht op de kalender :bounce:
Post Reply