In de week of weekend rijden in regio maasmechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

BASSMAN wrote:
Kameel^ wrote:ja 't was plezant! Het is eens wat anders dan alleen fietsen :-)

allez, nu ga ik mijne fiets eens "ontmodderen" :-D
En wat sneller :lol: Trouwens,een mooie fiets heb gij.Hoeveel had gij hem weer betaald?Voor een beginner,rijdt ge wat te snel dunk me.

Nog niks gelezen van onze vriend cube46.Zal wel stik dood zijn :-D :-D :-D
haha :-D
1199euros kostte mijn bicyclette

tsja beginner, ik heb sinds half augustus 1200-1300km gedaan, waarvan nu 550 met m'n mtb, dus toch al een beetje getraind.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Heb juist eens gekeken op het net bij een lbs,en daar staat deze voor 1499.Tzal dan toch aan de fiets liggen dat ge goed kan volgen.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik ben de klein filmpje aan het bekijken, en ook probeer ik het op dit venster te plakken, door het bestand te sleepe, maar, het geeeet niet :evil:
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

BASSMAN wrote:Heb juist eens gekeken op het net bij een lbs,en daar staat deze voor 1499.Tzal dan toch aan de fiets liggen dat ge goed kan volgen.
ja maar mijne was een tussenseizoenversie, die is iets anders/goedkoper afgemonteerd dan de 5700-versie van 2009 :wink: vandaar het prijsverschil... tzal alleszins nie aan de fiets liggen als ik niet kan volgen :-D

neobiker, hebt ge het al op youtube gezet?
ik wist trouwens nie dat ge aant filmen waart, ik was al goed traag aant rijden om op de foto te staan :-D :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Hoe kan ik dit op You-tube zetten ???? Ben van den ouwe generatie...
Foto's trekken is moeilijk in het bos (met een klein toestel althans...te weinig licht, op 60° sec trekken is niet te doen, als het over bewegende objecten gaat...).
Filmpje is de allereerste keer op MTB...onderwater heb ik meer ervaring.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

1. Zorg dat je filmpje in de juiste bestandsvorm staat. Youtube accepteert .AVI en .MPEG bestanden. Als je filmpje in een ander formaat is, kan je deze overzetten met een zogenaamde "converter"

2. Maak een Youtube account aan, of indien je deze al hebt, log in.

3. Rechts in het scherm staat een goud knopje met "uploaden"

4. Voer de Titel en beschrijving in. Geef je filmpje een categorie. Er zijn ook nog opties of mensen kunnen reageren en of het filmpje privé is.

5. Druk op het "browse" of anders "Bladeren" knopje en selecteer je video van je computer.

6. Je filmpje is nu geupload! Het gaat meestal niet in een keer dat je filmje er staat, vooral niet als je een nieuwe gebruiker bent. Youtube controleert je filmpje dan eerst
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

,,hééé waar blijft dat filmke neobiker
cube46
Mountainbiker

Post by cube46 »

Hallo Bassman , Neobiker , en Kameel bedankt om zo dikwijls op mij te wachten , ben wel tien keer gestorven gisteren . Moest deze morgen op om 4.30u en voelde me ook zo . Bassman super hoe jij je weg kent in het bos . te gek .
BASSMAN
Mountainbiker

Post by BASSMAN »

mmmmm,zijn er dan toch mensen op het forum die mij "super" vinden =D>
Post Reply